Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 570 450,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 852,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шаповал Олександр Анатолійович |
Телефон: | 38 048 727 36 65 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
0 |
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. - В наданій довідці № 06 від 12.10.2023 зазначений договір від 11.08.2021 № 01/08/2021 на надання послуг з капітального ремонту кабінету фізики Одеського ліцею «Приморський» Одеської міської ради Одеської області, а в скан-копії актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в і довідки КБ-3 не вказано замовника, номер та дата договору, що не відповідає п.п.2.1, п.2., частини 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; - В сканованій копії діючого Статуту відсутній другий лист, що не відповідає п.п.5.1., п.5., частини 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.п.2.1, п.2., частини 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; -п.п.5.1., п.5., частини 5, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - скан-копію документів (акту(ів) приймання виконаних робіт форми КБ-2в і довідки КБ-3), що підтверджують виконання зазначеного аналогічного за предметом закупівлі договору. - скановану копію діючого Статуту (в останній редакції або іншого установчого документу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.