Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 7 405 168,74 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 37 025,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області |
ЄДРПОУ: | 44046971 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Валентина Онда |
Телефон: | +380989139523 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27300, Україна, Кіровоградська область,селище міського типу Олександрівка, вул.Незалежності України, будинок 42а |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У замовника наразі (станом на 2023 рік) відсутня потреба у закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція мереж вуличного освітлення по вул. Незалежності України, смт Олександрівка, Кропивницького району. Кіровоградської області. Коригування»., у зв’язку із тим, що депутати Олександрівської селищної ради не знайшли можливості надати пріоритет реконструкції мереж вуличного освітлення по вулиці Незалежності України через бойові дії та військовий стан в Україні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-12-2023, 00:01
Період оскарження:
з 28-11-2023, 10:47 по 09-12-2023, 00:00
Документи:
17 жовтня 2023 року на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу, завершилась подача пропозицій по процедурі відкриті торги з Особливостями, Ідентифікатор prozorro: UA-2023-10-09-012606-a за предметом закупівлі: закупівлі робіт «Реконструкція мереж вуличного освітлення по вул. Незалежності України, смт Олександрівка, Кропивницького району, Кіровоградської області. Коригування.» код за Єдиним закупівельним словником та назву відповідного класифікатора предмета закупівлі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45310000-3 Електромонтажні роботи, оголошеної 09 жовтня 2023 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів передбачених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. При перевірці пропозиції Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ» на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам документації закупівлі було встановлено обставини щодо невідповідності тендерної пропозиції даного учасникам у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція, яка складається із розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу документів не відповідає вимогам документації закупівлі, затвердженої Замовником, а саме: 1. Документи, видані учаснику/складені учасником у вигляді копії, надаються учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованої копії (наприклад, у форматі PDF (PortableDocumentFormat)) з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою* учасника/уповноваженої особи учасника, але Учасником надано копію про реєстрацію платника податку на додану вартість без печатки та не завірено відповідним чином. Тобто, у випадку надання учасником надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо. 2. На підтвердження того, що програмний комплекс АВК-5 є сертифікованим/ліцензійним, учасники повинні надати скановані копії з оригіналу ліцензії та договору зі спеціалізованою організацією про надання послуг та супроводження АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. Ліцензія повинна бути чинною на весь строк виконання робіт. Учасником надано тільки гарантійний лист про наявність відповідної ліцензії (без відповідних документів). 3. Учасником подані аналогічні два повністю виконаних договори №110 та №111 від 30 червня 2023 року. Якщо взяти до уваги, предмети двох договорів, то річ йде про «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення», а в додатках до договорів згідно п.8.2 договору, а саме в календарному плані чітко зазначено, що предмет договору «Реконструкція мереж вуличного освітлення». 4. Згідно вимог зазначених в додатку 2 до Тендерної документації, учасник Для підтвердження наявності відносин із працівниками, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник подає: - для працівників за основним місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників за неосновним місцем роботи - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом, відповідно до довідки. Обов'язково надається повідомлення з Державної фіскальної служби України про прийняття працівника на роботу та квитанція. - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру або інший документ. Учасником не надано копію наказу про прийняття на роботу Капренка В.Б., а лише наказ про переведення. В наданих учасником наказів про прийняття на роботу відсутні підписи працівників, що засвідчують їх ознайомлення з документом (Савченко Д.П., Мороз С.П. та ін.). В трудових книжках та їх витягах при трудовлаштуванні працівників: Озерова А.В та Карпенка В.Б. відсутній штамп (печатка) організації (підприємства) Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ». 5. В описі до статуту відсутній підпис Заявника. 6. Учасник в складі своє пропозиції повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці про проходження відповідальними працівниками (головний інженер учасника) навчання та перевірки знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки. 7. Для документального підтвердження інформації про наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 3. Учасником в таблиці не зазначена кількість (згідно форми) та виробник. 8. Згідно тендерної документації учасник повинен надати документ про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період, у випадку, якщо він є платником ПДВ. 9. Згідно додатку 3 до Тендерної документації учасник за Формою надає письмову згоду на те, що учасник буде дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 90(дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і замовник може прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю робіт у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. У наданому документі в складу тендерної пропозиції Дочірне підприємство "Кіровоградське спеціалізоне управління №411" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДНІПРОЕЛЕКТРОМОНТАЖ» зазначено, що учасник буде дотримуватися умов нашої тендерної пропозиції протягом 120( сто двадцять) днів. 10. Учасник надав наказ про призначення на посаді головного інженера – Єнацького М.О. з 23 березня 2022 року. Проте згідно умов тендерної документації, головний інженер – це посада особи з вищою освітою та досвідом роботи на даній посаді не менше 2 років. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (із накладанням КЕП/УЕП) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.