Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: «Поточний ремонт коридорів та сходових маршів адмінбудівлі «літ. А» ГУНП в Житомирській області за адресою: Старий Бульвар, 5/37, м. Житомир» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 3400000.00 грн. з ПДВ. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2240. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2023 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду державного бюджету (субвенція) та загального фонду.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 34 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 40108625 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Масна |
Телефон: | +380412407625 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: - Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)». У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку від 11.102023р. №5/10, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (нерухомість, будівлі, виробничі ділянки тощо) із зазначенням місцезнаходження, де у позиції 16 офіс-складські приміщення перебувають в оренді за Договором №1 від 04.01.2022р., та позиція 17 Транспортні засоби також перебувають в оренді за Договором №10-21/01-1 від 10.01.2023р., однак на підтвердження даної інформації Договори оренди, зазначені в довідці не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, оригінали договорів оренди, на підтвердження інформації пп.16-17, наданої в Довідці від 11.102023р. №5/10; - Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Учасник повинен надати згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 16 «Лист - гарантію, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що матеріли, які будуть використовуватися під час поточного ремонту не ввезенні та не буде ввезенні на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації та Республіка Білорусь». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Лист - гарантію, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що матеріли, які будуть використовуватися під час поточного ремонту не ввезенні та не буде ввезенні на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації та Республіка Білорусь; - Додаток 2 до тендерної документації визначено:- Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 2). З цією метою, Учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати систему ДСТУ ISO 9001:2018, в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд; будівельно-монтажних робіт; спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника вищезазначеної системи. Зазначені сертифікати мають бути чинними та видані на ім’я учасника акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF). У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників, надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в субпідрядників вищезазначеної системи. Виявлено невідповдність - Учасник, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не надав діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в субпідрядників вищезазначеної системи. - Відповідно для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в субпідрядників вищезазначеної системи.
Вимога про усунення невідповідностей: Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: І. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 1. Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. На підтвердження даної вимоги надано інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт від 11.102023р. №1067, де у позиції 12 зазначено - Кран стріловий самохідний КС-5363. дн 4378, який перебуває в оренді згідно Договору №28/11-1 від 28.11.2014р., котрий опубліковано російською мовою - у порушення вимог ТД, а саме: розділом 4 п.7 - Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями усунути дану невідповідність. Вимога про усунення невідповідностей: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. ІІІ. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору 1. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає: - копії аналогічних договорів *, не менше двох (без додатків та додаткових угод); - документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт: в) відгук від замовника, що виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, який повинен містити інформацію про якість наданих послуг, термін надання послуг, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених послуг. Учасником на виконання цієї вимоги не надано листи – відгуки по 2-х виконаних договорах від замовника, які повинні містити інформацію про якість наданих послуг, термін надання послуг, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями усунути дану невідповідність. Вимога про усунення невідповідностей: На виконання інших умов тендерної документації Учасниками до кінцевого строку подання пропозицій повинно бути завантажено: - лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. Учасником на виконання цієї вимоги не надано лист-гарантію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. Вимога про усунення невідповідностей: ДОДАТОК 4 до тендерної документації. «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». У формі, поданій Учасником невідповідність у одиниця виміру Предмету закупівлі, де вказано – шт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями у формі тенедерної пропозиції внести корективи у графу одиниці виміру – зазначити –«послуга».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.