Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Відповідно до п. 27 Особливостей, у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 643 415,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 217,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МІСЬКИЙ ЦЕНТР "БЛАГОУСТРІЙ" |
ЄДРПОУ: | 26015743 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна КИРИЧЕНКО |
Телефон: | +380664184303 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67700, Україна, Одеська область,м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, буд.178-А |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до п.п. 3 п. 50 Особливостей (через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг) згідно з рішенням сесії Білгород-Дністровської міської ради від 03.11.2023 р. № 1026-VIII
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-11-2023, 00:04
Період оскарження:
з 13-11-2023, 16:06 по 24-11-2023, 00:00
Документи:
1) На вимогу зг. п.п. 1.2. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації щодо надання документів та інформації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам - Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. На виконання даної вимоги Учасник завантажив копії цивільно-правових договорів з працівниками, зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. №10 від 12.10.2023 р.), але є невідповідності даних в пунктах 5, 6, 7 Довідки щодо номерів та/або дати таких Договорів. Для усунення даної невідповідності Учаснику необхідно зазначити коректну інформацію в довідці. 2) На вимогу Розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації - Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасником надано Лист-гарантія (вих. № 20 від 12.10.2023 р.) щодо відсутності підстав, зазначених в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, що не відповідає зазначеній вимозі. Для усунення даної невідповідності – надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 3) На вимогу п.5 Розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» - Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.(Витяг повинен бути станом не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі). Учасником не надано даного документу. Для усунення даної невідповідності – надати шляхом завантаження сканованої з оригіналу копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.(Витяг повинен бути станом не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі). 4) На вимогу п.10 Розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» - Учасник повинен надати Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідно до технічного завдання (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, технічному завданню та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в оголошенні, у т. ч. Додатку 2 «Технічне завдання» оголошення, а також підтверджуємо можливість надання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами документації». Учасник надав Гарантійний лист (вих. № 26 від 12.10.2023 р.) але не додержався встановленої в вимозі змісту тексту. Для усунення даної невідповідності – надати лист-гарантію не відступаючи від форми. 5) На вимогу п.11 Розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» - Учасник повинен надати Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування, юридичну адресу, поштову або фактичну адресу, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), тел./факс, е-mail, керівника (посада, П.І.Б.) (для ФОП зазначається П.І.Б). Учасником надано «Відомості про Учасника» (вих. №1-1 від 12.10.2023 р., в якій не міститься інформація про код ЄДРПОУ Учасника. Для усунення даної невідповідності – внести в довідку всі необхідні дані, що вимагаються. 6) Згідно з пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в Тендерній документації вказано: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником надано Довідки/листи, які не містять підпису та печатки на кожній сторінці, та вони не підписані КЕП/УЕП, а саме – документи що мають вихідні номери № 1-1 від 12.10.2023 р., № 6 від 12.10.2023 р., №10 від 12.10.2023 р., № 15 від 12.10.2023 р., № 4-1 від 12.10.2023 р., № 17 від 12.10.2023 р., № 29 від 12.10.2023 р. Для усунення даної невідповідності – надати зазначені листи/довідки у відповідності з вимогами пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в Тендерній документації. 7) На вимогу відповідно Додатку 2 до тендерної документайції «Технічне завдання» - Учасники повинні підтвердити та гарантувати (у вигляді довідки) в складі своєї пропозиції можливість виконати технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі, які зазначені нижче: 1. Учасник підтверджує, що несе відповідальність за життя та здоров’я працівників, які безпосередньо виконуватимуть роботи, відповідно до Закону України «Про охорону праці». 2. Учасник несе повну матеріальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання робіт згідно чинного законодавства України. 4. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладанням договору. Усі витрати, що переможець закупівлі передбачає нести при виконанні договору, учасник має врахувати в загальній ціні пропозиції. Не враховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть. 6. Додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист на підтвердження зобов’язання вивести з будівельного майданчика усе будівельне сміття, яке лишиться після виконання робіт, протягом трьох робочих днів з моменту завершення робіт. 7. Послуги надаються повністю з матеріалів Підрядника. На виконання цієї вимоги Учасником не надано відповідних довідок. Для усунення даної невідповідності – надати необхідні довідки/гарантійні листи/тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.