Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 25 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01992050 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ГУБАРЕЦЬ Катерина |
Телефон: | 0684306549 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,м. Коростень, вул. Амосова, буд. 8 |
2 |
під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДСИСТЕМ 2021" у процедурі закупівлі № UA-2023-10-05-015073-a виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до додатку №1 до тендерної документації Учасником не надано та не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано чинні на дату подання пропозиції засвідчені сканкопії чинних сертифікатів: - 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги стосовно Будівництва житлових і нежитлових будівель, виконання будівельно монтажних робіт, електромонтажних робіт видані на учасника торгів. -14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» видані на учасника торгів. - 45001:2019 (ДСТУ ISO 45001:2018, IDT) Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування видані на учасника торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.