Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 932 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 14 660,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 05497146 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мельник Наталія Олександрівна |
Телефон: | 380445023703 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04159, Україна, Київська область,Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8 |
5 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ м. Київ 13.10.2023р. Порядок денний Про результати розгляду тендерних пропозицій комісією на відповідність кваліфікаційних та технічних вимог по закупівлі послуг з поточного ремонту інженерних мереж, ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", які передбачалося тендерною документацією на закупівлю за кодом 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація,«поточний ремонт інженерних мереж», UA-2023-10-03-001727-a згідно акту. Уповноважена особа Мельник Н.О. згідно рішення комісії оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", невідповідностей згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) відповідно до затвердженого акту перевірки комісією на відповідність кваліфікаційних та технічних вимог по закупівлі послуг з поточного ремонту інженерних мереж.. Під час розгляду наданих документів встановлено: документи, що надав ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", на відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника процедури відкритих торгів надано не в повному обсязі, а саме: - На вимогу пункту 1, додатку 1, наявність матеріально-технічної бази учасник не надав підтвердження наявності обладнання зазначеного в довідці Вих. №10/10/2023-1 від 10.10.2023 р., зокрема: -Насос гідравлічний ручний - Пилосос промисловий - Станок для різання керамічної плитки - Установка для сверління отворів в залізобетоні. - На вимогу пункту 3, Додатку 1 тендерної документації надати Скан-копію оригіналів аналогічних договорів, не менше 3-х зазначених в довідці щодо виконання аналогічних робіт, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, разом із копією акту(ів) виконаних робіт чи наданих послуг, учасник надав Договір № 264-7-2 від 07.07.2023 року, при цьому відсутні акти КБ2в, КБ3. Надати акти виконаних робіт за Договором № 264-7-2 від 07.07.2023 на підтвердження виконання Договору. - На вимогу пункту 4, Додатку 1 тендерної документації учасник надав Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги настанови щодо застосування) та Звіт № 210525.01 СЕ від 13.06.22. Сертифікат вважається чинним за умовами щорічного підтвердження (починаючи з другого року з дати видачі сертифікату). Станом на 12.10.2023 року, звіт № 210525.01 СЕ від 13.06.22 не дійсний. Надати дійсний Звіт з перевірки системи екологічного управління ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» за результатами наглядового аудиту на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 на момент подання пропозиції учасника для підтвердження дійсності сертифікату №UA.ES.210525.01-21 - Замовник вимагав надати документи про наявність слюсара-сантехніка/ремонтника/монтажника (розряд не нижче 4-го). Надано Учасником документи на слюсаря сантехніка 3-го розряду, що зазначений в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Свідоцтво № 7566-6-2021 Мельнік Ігор Іванович. Слюсар сантехнік- 3 розряд. Надати підтверджуючі документи, що слюсар-сантехнік Мельнік Ігор Іванович, що буде задіяний для виконання робіт цієї закупівлі має не нижче 4 розряду. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. УХВАЛИЛА: Надати ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" документи відповідно кваліфікаційним вимогам в повному обсязі, як передбачалось тендерною документацією. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Дата публікації 13.10.2023р. 11год. 51 хв.) в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону Кінцева дата та час усунення невідповідностей 14.10.2023р. 11год.51хв.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.