Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 370,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
| ЄДРПОУ: | 02070884 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кириленко Олена Валеріївна |
| Телефон: | 380443716172 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,проспект Перемоги, будинок 54/1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність в документах, що підтверджують відсутність підстави, визначеної абзацом 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель. 2. Невідповідність в інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг). 3. Невідповідність в документах, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 4. Невідповідності в інших документах, що вимагаються замовником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.п. 5.4 п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. П.п. 8.1 п. 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. П. 1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». 4. 1) П.п. 1.4, 1.5, 1.6 п. 1 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»; 2) п. 2 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»; 3) п.п. 3.2, 3.3 п. 3 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати Довідку, складену в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної в абзаці 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, або інформацію в довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель. 2. Учасник повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 3. Учасник повинен надати довідку* у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору протягом 2020-2023 років, яка має містити інформацію щодо замовника закупівлі, предмету закупівлі, обсягу та/або періоду надання послуги (виконання робіт), дату та номер договору (далі – Довідка). Учасник має надати копію* договору, який зазначений у Довідці, копії* документів, що підтверджують його виконання (копії актів приймання-передачі наданих послуг, виконаних робіт, тощо). А також надати копію* листа-відгуку щодо виконання договору, який зазначений у Довідці. У цьому листі має бути чітко зазначено щодо якого договору надається відгук та інформацію про якість виконання (Лист-відгук не вимагається, якщо на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надається договір, укладений із КНЕУ) або додати Довідку щодо договору від 19.12.2022 № 82М500-19, що є у складі тендерної пропозиції, Акти виконаних робіт та лист-відгук щодо вказаного договору. 4. 1) Учасник повинен надати копії* довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорта Ганджі Ю. П., виписку з ЄДР, довідку*, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) особа (посада, прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон), яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю**; г) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором у разі прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2) Учасник повинен надати гарантійний лист*, яким гарантує, що забезпечить дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг (виконання робіт), що закуповуються, і документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля: - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі. 3) Учасник повинен надати лист-згоду* (складений в довільній формі) з умовами договору про закупівлю послуг за державні кошти та лист-згоду* (складений в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у специфікації та технічних вимогах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.