Закупівлю оголошено - 01-10-2023, 08:31. Дата останніх змін - 27-10-2023, 12:14

Капітальний ремонт теплових пунктів №№ 1-8 мережі теплопостачання (інв. № 101601836) Національної академії Національної гвардії України за адресою: м.Харків, майдан Захисників України, 3 (третя частина)

Закупівля: UA-2023-10-01-000025-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-10-2023, 08:31
по 05-10-2023, 01:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-10-2023, 02:00
по 10-10-2023, 09:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-10-2023, 01:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:595 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:5 950,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:2 975,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08610502 Досьє YouControl
Сайт:http://nangu.edu.ua/
Контактна особа:Тарас Божок
Телефон:+380577323766
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,м. Харків, майдан Захисників України, буд. 3
1


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт теплових пунктів №№ 1-8 мережі теплопостачання (інв. № 101601836) Національної академії Національної гвардії України за адресою: м.Харків, майдан Захисників України, 3 (третя частина)

1
роботи
Україна , м.Харків , майдан Захисників України, 3 ,
по 25-12-2023
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-10-2023, 08:32:27
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-10-2023, 08:31:25
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-10-2023, 08:31:25
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Розрахунки за виконані роботи і необхідні для виконання матеріальні ресурси здійснюються відповідно до плану фінансування в межах виконаних робіт і придбаних необхідних для виконання матеріальних ресурсів на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (примірна форма КБ-2в). Замовник зобов’язаний оплатити прийняті роботи і необхідні для виконання матеріальні ресурси протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту надходження коштів з державного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
5 950,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ЛАВРИНЕНКО ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61045, Харківська обл., місто Харків, пров.Яроша Отакара, будинок 12-А, квартира 173, 61045, Дмитро Лавриненко
Остаточна пропозиція:
595 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-10-2023, 09:36

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-10-23, 16:52:43
24

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що данна пропозиція від Учасника не повністю відповідає вимогам оголошення, а саме:- Відповідно до вимог, що зазначені в абзацу 2 частини 16 додатку 1 до оголошення від Учасників вимагалося надати № та дата видачі документу, посвідчення, сертифікату, свідоцтва тощо про отримання відповідної кваліфікації за для гарантованого виконання робіт (на підтвердження надати копії зазначених документів), про що Учасник у складі своеї пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель надав скан копії посвідчення працівників про отримання відповідної кваліфікації для гарантованого виконання робіт, але при перевірці даних документів було виявлено що строк дії посвідчення про отримання відповідної кваліфікації закінчився, отже виходячи з вище викладеного є необхідність надати Учаснику Закупівлі 24 години на виправлення даної невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-10-23, 16:52:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-10-01-000025-a-b1
Номер договору:
387/КЕС
Дата підписання договору:
27-10-2023, 11:00
Строк дії договору:
з 27-10-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
595 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
595 000,00 UAH
595 000,00 UAH
Ціна договору
595 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
588 430,00 UAH
Ціна договору після внесення змін
588 430,00 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ЛАВРИНЕНКО ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
595 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ