Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-10-2023, 01:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 595 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 5 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Забезпечення пропозиції: | 2 975,00 UAH |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 08610502 Досьє YouControl |
Сайт: | http://nangu.edu.ua/ |
Контактна особа: | Тарас Божок |
Телефон: | +380577323766 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,м. Харків, майдан Захисників України, буд. 3 |
1 |
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що данна пропозиція від Учасника не повністю відповідає вимогам оголошення, а саме:- Відповідно до вимог, що зазначені в абзацу 2 частини 16 додатку 1 до оголошення від Учасників вимагалося надати № та дата видачі документу, посвідчення, сертифікату, свідоцтва тощо про отримання відповідної кваліфікації за для гарантованого виконання робіт (на підтвердження надати копії зазначених документів), про що Учасник у складі своеї пропозиції шляхом завантаження до електронної системи закупівель надав скан копії посвідчення працівників про отримання відповідної кваліфікації для гарантованого виконання робіт, але при перевірці даних документів було виявлено що строк дії посвідчення про отримання відповідної кваліфікації закінчився, отже виходячи з вище викладеного є необхідність надати Учаснику Закупівлі 24 години на виправлення даної невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.