Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-10-2023, 00:00
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 р. та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) та Особливостей, на суму визначену в тендерній документації та оголошенні з грошовим покриттям. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 20 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 035 358,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 353,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
| Замовник: | КЗ Комунальне некомерційне підприємство " Судововишнянська міська лікарня" Судововишнянської міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 41151514 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шафран Іванна Володимирівна |
| Телефон: | +380974225959 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 81340, Україна, Львівська область,Судова Вишня, ВУЛИЦЯ САГАЙДАЧНОГО, будинок 5 |
3 |
Учаснику відкритих торгів ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт покрівлі із впровадженням енергоефективних заходів корпусу «А-3» КНП “Судововишнянська міська лікарня” за адресою: м. Судова Вишня, вул. Сагайдачного,5 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання / будівельних машин / механізмів, технології, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). На виконання даної вимоги, учасником подано довідку, в якій двома окремими позиціями вказано, що буде використовуватись – перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А Дніпро – М 250, орендований у ФО-П Савчак І.І. Проте згідно поданого договору оренди № 6 від 31.05.2021 р. передбачено оренду тільки одного такого перетворювача зварювального. Окрім того у довідці не вказано, які технології будуть використовуватись при виконанні робіт. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку, серед іншого додатково вказавши інформацію про технології, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт. - у випадку використання 2-х перетворювачів зварювальних надати документ, що підтверджує право користування ще одним перетворювачем зварювальним / або пояснення з даного приводу. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 2.3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання: "2.3. Для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних робітників учасник повинен надати: - документи про освіту; трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу". На виконання даної вимоги учасником серед іншого подано документи про освіту інженерно-технічних робітників. Проте, диплом працівника Лимар Р.Л. подано сканкопію тільки однієї сторонни. Відсутня титульна сторона диплома 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - титульну сторону диплома Лимар Р.Л. / або пояснення з даного пррииводу. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 3.2. та 3.4 Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання:: 3.2. Скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше двох), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі (реконструкція/капітальний ремонт). Вартість кожного з таких договорів має становити не менше 100% від розміру очікуваної вартості закупівлі. 3.4. Документи, що засвідчують факт повного виконання робіт (довідки КБ-3)". Одним із поданих учасником договорів є договір № 1 від 29.06.2021 р., укладений з Яворівською міською радою Львівської області. Згідно поданої інформації договір виконано на суму 8 000 324.40 грн. Проте, у складі пропозиції відсутні усі довідки КБ-3 про виконання всього обсягу робіт по вказаному договору, а саме подано тільки одну довідку КБ-3 за грудень 2021 р. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - подати усі довідки КБ-3 про виконання всього обсягу робіт по договору № 1 від 29.06.2021 р., на суму 8 000 324.40 грн.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.