Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 203 703,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 037,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЛУЖБА З ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 39699006 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Польська Юлія Ігорівна |
| Телефон: | 0487053806 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65004, Україна, Одеська область,ОДЕСА, пл. Думська, буд.1 |
0 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.