Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Обсяг виконання робіт (кількість): 1 послуга., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 675 420,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 377,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01996740 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kulparkiv.org.ua |
| Контактна особа: | Костенко Олена Олександрівна |
| Телефон: | +380934809006 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79021, Україна, Львівська область,Львів, вул.Кульпарківська, 95 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1 Згідно ч.3.3 розділу 3 тендерної документації учасник повинен разом із банківською гарантією надати доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). На підтвердження учасником не подано саме платіжної інструкції 1.2. Згідно ч.1.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку за встановленою формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази/технологій. Учасником подано довідку згідно якої в не по всіх позиціях зазначено відомості про виробника/марку 1.3. Згідно ч.3.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Документи, що засвідчують факт (не менше трьох згідно п.3.1., п.3.2.) (акти наданих послуг/виконаних робіт). Учасником надано акт до договору від 28.02.2022 року, що є нечитабельним, що перешкоджає з’ясуванню змісту документа 1.4. згідно ч.1.2 розділу 5 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати . Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. Учасником надано Опис, що не містить унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, які відсутні. 1.5. Згідно ч.2 розділу 5 додатку 1 учасник повинен надати довідку з інформацією Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасником надано документ, який у п.10 довідки не містить повну назва посад 1.6. Згідно ч.4 розділу 5 додатку 1 тендерної документації наявні вимоги про зазначення інформації та підтверджуючих документів щодо осіб, що залучаються учасником для виконання робіт, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Учасником не надано документів чи листа пояснення про незалучення відповідних осіб до надання послуг 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1 надати доказ транзакції - платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 2.2. надати оновлену довідку за встановленою формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази/технологій з заповненням усіх даних. 2.3.надати акт до договору від 28.02.2022 року, який підтверджує виконання договору та є нечитабельним 2.4. Надати сканована з оригіналу копія Статуту у повному обсязі або належно оформлений Опис до статуту згідно вимог, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. 2.5. надати довідку з усією інформацією згідно Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», зокрема в п.10 2.6. надати документи, що підтверджують залучення осіб за договорами ЦПХ або листа пояснення про незалучення відповідних осіб до надання послуг 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. *примітка: після усунення невідповідностей пропозиція учасника повинна бути повнорно підтверджена КЕП (кваліфікованим електронним підписом)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.