Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 610 213,97 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 86 102,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОСЕЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43743218 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://novoselivka-osvita.pl.sch.in.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Симітко |
| Телефон: | +380506772404 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38702, Україна, Полтавська область,с. Новоселівка, пров. Підлісний, буд. 6 |
1 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом замість кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник процедури закупівлі повинен накладати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника на пропозицію у разі якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано хоча б один документ або інформацію, що виконано у вигляді окремого електронного файлу; 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано посвідчень з питань охорони праці про перевірку знань працівників щодо правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 на Нагорного С.М. та щодо правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18, виданого на Соколовського Д.П.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати посвідчення з питань охорони праці про перевірку знань працівників на Нагорного С.М. щодо правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1-1.21-98 та посвідчення з питань охорони праці про перевірку знань щодо правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18, виданого на Соколовського Д.П.; 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції відсутня копія трудової книжки на Кравця С.І. (директора); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації з урахуванням поняття "документ", яке визначено п.1 розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію трудової книжки на Кравця С.І.; 4. Виявлені невідповідності: у довідках про наявність складу від 3 жовтня 2023 року №03/10-4 та від 3 жовтня 2023 року №03/10-5 учасником зазначене назву предмета закупівлі, найменування замовника та посилання на ідентифікатор закупівлі, яке не відповідає даним про замовника даної процедури закупівлі; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.4 та п.1.5 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та опис формальних помилок згідно до положень п.1 Розділу III Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформація, яка надається у вигляді довідок на виконання п.1.4 та п.1.5 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації повинна містити інформацію та/або дані, які відносяться до конкретної закупівлі. Учасник повинен уникати помилок, які зроблені під час оформлення тексту документа, що не повинні впливати на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі власної тендерної пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства; 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надана копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформований за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) до оголошення даної процедури закупівлі; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) після оголошення даної процедури закупівлі (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців). Інформація, в тому числі документи, що створені (сформовані) за результатом отримання даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути завірені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або нотаріально. 6. Виявлені невідповідності: наданий у складі тендерної пропозиції календарний план виконання робіт найменування «застосування заходів із захисту довкілля» визначено у вигляді "відділу" замість "розділу"; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Розділу III Додатку 5 тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати календарний план виконання робіт, виконаний на фірмовому бланку учасника із зазначенням за кожним із найменувань робіт і додатковим розділом «застосування заходів із захисту довкілля» періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості за кожним із зазначених розділів та найменуванням складових роботи, що є предметом закупівлі. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих найменувань роботи згідно до обсягів, які визначено умовами технічного завдання, а саме у таблиці 1 розділу II Додатку 5 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.