Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 245 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 450,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05410599 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
| Контактна особа: | Анатолій Яковина |
| Телефон: | +380512362287 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
1 |
ВИМОГА про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи. Демонтаж пересувних тимчасових споруд та інших об’єктів торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності та рекламних конструкцій на території Заводського району м. Миколаєва, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-09-27-001971-a – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВАКО." (ЄДРПОУ 43459793) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Додатком № 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням п. 48 Особливостей» передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково надає наступні документи оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору (договорів), який(які) надані як аналогічні. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, контактний номер телефону), інформацію про терміни та якість наданих послуг/виконаних робіт. Відгук повинен бути підписаний особисто керівником (директором) контрагента. Учасником до електронної системи закупівель завантажено файл «13.4_Відгук Заводська адм.PDF.p7s» в якому відсутня інформація про терміни дії договору, наданого як аналогічний. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.