Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна». Питома вага критерію - 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 126 565 833,33 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 632 829,17 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Миронова Ж. П. |
Телефон: | 0322263916 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Реконструкція об’єкта регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи_________ Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією _________ 1. Перелік виявлених невідповідностей:_____ 1) Довідка, надана учасником, із зазначенням найменування обладнання (устаткування), назви виробника обладнання (устаткування), та ID обладнання (устаткування), який присвоєно електронною системою закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу в Переліку локалізованих товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі – Перелік), не містить повного найменування локалізованого обладнання, яке б повністю відповідало найменуванню такого обладнання, зазначеному у Переліку. ___ 2) Учасником не надано сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого виробнику обладнання акредитованим органом з оцінки відповідності, стосовно локалізованого обладнання, яке пропонується учасником _____ 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:_____ 1) Останній абзац пункту 3. «Інша інформація» розділу «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації;_____ 2) Пункт 12 «Локалізація виробництва. ***Вимоги до учасника» Розділу ІІІ. «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» ДОДАТКУ І. «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації. _________ 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до вимог тендерної документації):_____ ***Вимоги до учасника:___ 1) Надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування обладнання (устаткування), назви виробника обладнання (устаткування), та ID обладнання (устаткування), який присвоєно електронною системою закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу в Переліку локалізованих товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі – Перелік)._____ Примітка: з метою спрощення пошуку замовником у Переліку інформації стосовно зазначеного обладнання (устаткування) учаснику зазначити повне найменування такого обладнання (устаткування) відповідно до найменування, зазначеного у Переліку_____ 2) Замовником вимагається наявність в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.____ На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. ________________________ Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Реконструкція об’єкта регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи_________ Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471), замовником вимагається усунути учасником невідповідності в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією _______________ 1. Перелік виявлених невідповідностей:____ 1) Лист-відгук ВП «Козятинська дистанція електропостачання» РФ «Південно-західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 10.06.2022 № 61, наданий учасником для підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в якості підрядника або субпідрядника, не містить інформації про виконання учасником робіт по ВРУ напругою не нижче 110 кВ._____ 2) Учасником не надано Сертифікат на Систему екологічного управління ISO 14001:2015____ 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ______ 1) Пункт 1 «Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному(им) критерію(ям)» ДОДАТКУ 1 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ»._____ 2) Пункт 11 Розділу ІІІ «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» ДОДАТКУ 1 «Інформація та документи, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації________________ 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до вимог тендерної документації): 1) Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен підтвердити Довідкою довільної форми з інформацією про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – Довідка). Аналогічним вважається договір на виконання робіт з реконструкції / капітального ремонту / будівництва / технічного переоснащення ВРУ напругою не нижче 110 кВ або робіт з реконструкції / капітального ремонту / будівництва / технічного переоснащення ПС, в складі яких є роботи по ВРУ напругою не нижче 110 кВ (далі – аналогічний договір). Довідка повинна містити наступну інформацію: - назва контрагента із зазначенням ЄДРПОУ (для юридичної особи) / РНОКПП (для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця); - предмет договору; - номер договору, дата укладення договору; Довідка може містити іншу інформацію, яку учасник вважає за потрібне зазначити. До Довідки додати: Позитивний лист – відгук про виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору в якості підрядника або субпідрядника (лист-відгук має містити інформацію про виконання учасником робіт по ВРУ напругою не нижче 110 кВ). Учасник також може надати додатково іншу інформацію або документи, які він буде вважати доцільним для надання для підтвердження кваліфікаційного критерію. Примітка. В разі, якщо надані Учасником інформація та/або документи хоча б по одному з договорів, зазначених у Довідці, будуть відповідати встановленим Замовником вимогам цього пункту, це буде вважатися достатнім підтвердженням кваліфікаційного критерію 2) Надати Сертифікат на Систему екологічного управління ISO 14001:2015 ________________________ Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.