Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 756 221,08 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 781,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 44211502 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лукьянов Ігор Олександрович |
| Телефон: | +380970216564 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Фонтанка, вул. Степна, буд. 4 |
5 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:по-перше, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «1.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками).». В тендерній пропозицій учасника не містяться документи, що відповідають вимогам зазначеної вимоги. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «1.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками).»;по-друге, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «1.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).». В тендерній пропозицій учасника не містяться документи, що відповідають вимогам зазначеної вимоги. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «1.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).»;по-трете, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців). Інші документи від Учасника: 13. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою та розрахунками до неї, локальними кошторисами, підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку, об’єми робіт. Кошторис повинен бути складений відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі, про що учасник надає підтвердження, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації, та підписаний інженером-проектувальником (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції.». Кошторисна документація учасника не відповідає вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців). Інші документи від Учасника: 13. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою та розрахунками до неї, локальними кошторисами, підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку, об’єми робіт. Кошторис повинен бути складений відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі, про що учасник надає підтвердження, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації, та підписаний інженером-проектувальником (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції.».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.