Закупівлю оголошено - 21-09-2023, 23:32. Дата останніх змін - 26-10-2023, 15:26

«Реконструкція окремо розташованої будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. 9 Травня, 18». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)

Закупівля: UA-2023-09-21-015567-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-21-005285-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-09-2023, 23:32
по 27-09-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-09-2023, 23:32
по 30-09-2023, 11:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 02-10-2023, 14:17
по 02-10-2023, 14:40

Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00

Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлді відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», далі – НКПВУ), ратифікованої Законом України від 22.04.2015 № 346-VIII, та які що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Категорія замовника – органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника – вул. Героїв Рятувальників, 14, м.Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:18 426 372,62 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:184 263,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:50 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
ЄДРПОУ:34827358 Досьє YouControl
Контактна особа:Кірсік Анна Вадимівна
Телефон:+380569554061
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 14
0


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Реконструкція окремо розташов ...
18 426 372,62 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-10-2023, 14:17
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Реконструкція окремо розташованої будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. 9 Травня, 18». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)

1
роботи
51900 Україна Дніпропетровська область м.Кам'янське вул. 9 Травня, 18
по 31-12-2023
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул.Любавичського Ребе, будинок 3, 51931, Карпова Олена
Остаточна пропозиція:
18 046 372,62 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 426 372,62 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-10-2023, 23:09
Період подачі оскарження:
по 18-10-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-10-23, 00:16:06
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) підпункту 10 Пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція складається з «10. Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником).» Б) підпунктом 5.2. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.2.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів, які укладені протягом останніх 4 календарних років (2018 р., 2019 р., 2020 р., 2021 р.), без урахування періоду дії військового стану, із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції конкретно оформленої довідки згідно Додатку 6 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.2.2-.5.2.3.» В) підпунктом 5.4.4. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «5.4.4. Учасник також повинен надати Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).» Г) пунктом 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: А) У складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку №14 від 29.09.2023 року в якій зазначено, що подані у складі пропозиції документи (ліцензія та дозволи) вважаються чинними у відповідності до діючих нормативно-правових актів. Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» № 314 від 18.03.2022 року передбачено, що на період воєнного стану зупиняється перебіг строків звернення за отриманням публічних послуг, визначених законодавством. З дня припинення чи скасування воєнного стану перебіг зазначених строків продовжується з урахуванням часу, що минув до їх зупинення. Строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану. Також окремо надано: ліцензію ДАБІУ №9-Л від 01.03.2017 року дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №0352.17.12 дозвіл на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа. Але додані окремо документи втратили чинність у 2022 року. Б) У складі тендерної пропозиції Учасника подано: Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №24 від 29.09.2023 року, в якій зазначено про досвід виконання двох аналогічних договорів з реконструкції та подано два листа відгуку до них. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічні договори з додатковими угодами та акти виконаних робіт на всю суму договору ВІДСУТНІ. В) У складі тендерної пропозиції Учасника подано Виписку від 22.11.2022 року № 1002231070021006360, яка не містить інформацію, що передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Г) У складі тендерної пропозиції Учасника подано договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, проект календарного графіку виконання робіт та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва до проекту. А та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва у відповідності до договірної ціни ВІДСУТНІЙ. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) На вимогу тендерної документації, а саме підпункту 10 Пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція складається з «10. Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником).» та у зв’язку з тим, що наразі технічно можливо звернутися до відповідних на це органів за продовженням строку дії ліцензії або надання їй статусу безстрокової, Учаснику необхідно надати відповідь від уповноваженого на це органу щодо розгляду даного звернення Учасника. Б) На вимогу тендерної документації, а саме підпункту 5.2. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.2.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів, які укладені протягом останніх 4 календарних років (2018 р., 2019 р., 2020 р., 2021 р.), без урахування періоду дії військового стану, із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції конкретно оформленої довідки згідно Додатку 6 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.2.2-.5.2.3.» надати завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічні договори з додатковими угодами та акти виконаних робіт на всю суму договорів, які зазначені у довідці про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №24 від 29.09.2023 року. В) На вимогу тендерної документації, а саме підпункту 5.4.4. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «5.4.4. Учасник також повинен надати Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).» надати Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ в якій передбачена інформація пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Г) На вимогу тендерної документації, а саме пункту 6. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт.» …. Надати зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва у відповідності до договірної ціни.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-10-23, 00:16:06
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-09-21-015567-a-a1
Номер договору:
381-23
Дата підписання договору:
25-10-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 25-10-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
18 046 372,62 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
15 038 643,85 UAH
18 046 372,62 UAH
Ціна договору
15 038 643,85 UAH
Ціна договору без ПДВ
18 017 691,25 UAH
Ціна договору після внесення змін
15 014 742,71 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Афінацентр"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кам’янське, вул. Курська, 45 кв.2, 51931, Фесенко Олександр Сергійович
Остаточна пропозиція:
17 865 438,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 049 702,61 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 12-10-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-10-23, 23:19:49
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 04.10.2023 року 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) підпунктом 5.1. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми (бортовий автомобіль, навантажувач, зварювальні та фарбувальні агрегати, екскаватор/навантажувач, компресори, кран/підіймач) учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» . Б) підпунктом 5.2. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.2.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів, які укладені протягом останніх 4 календарних років (2018 р., 2019 р., 2020 р., 2021 р.), без урахування періоду дії військового стану, із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції конкретно оформленої довідки згідно Додатку 6 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.2.2-.5.2.3.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: А) У складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №26/09-3 від 26 вересня 2023 року в якій НЕ зазначено, на вимогу тендерної документації, інформацію про бортовий автомобіль. Б) У складі тендерної пропозиції Учасника подано: Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №27/09-5 від 27 вересня 2023 року, сканований оригінал аналогічного договору № 39/2021 від 30.04.2021р. на виконання робіт по об`єкту: "Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення МКЛПЗ - Міська лікарня № 1 по вул. Ярмарковій, 15 (Семашка, 15) в м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування" на суму 13 678 718,20 грн. з додатками та додатковими угодами від 05.05.2021 та 25.05.2021 року, сканованих оригіналів актів виконаних робіт даного договору та сканований оригінал листа відгуку від контрагента, за даним договором. Відповідно до аналізу даної закупівлі в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-10-011375-b простежується не подання учасником додаткової угоди від 17.12.2021 року. сканований оригінал аналогічного договору Договір № 93/2021 від 29.09.2021р. на виконання робіт по об`єкту: "Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення МКЛПЗ - Міська лікарня № 1 по вул. Ярмарковій, 15 (Семашка, 15) в м. Олександрія Кіровоградської області. Коригування" на суму 6 838 730,26 грн з додатками, сканованих оригіналів актів виконаних робіт даного договору та сканований оригінал листа відгуку від контрагента, за даним договором. Відповідно до аналізу даної закупівлі в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-003469-c простежується не вірне зазначення в довідці «місяця завершення робіт». Також надані учасником, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт) договори на капітальний ремонт та інші документи, що підтверджують виконання робіт з капітального ремонту не є договорами співставними/аналогічними за складом та характером робіт з реконструкції. Зазначену позицію підтримано і Верховним Судом України (Постанова від 05 березня 2020 року по справі справа №640/10448/19). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) На вимогу підпункту 5.1. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми (бортовий автомобіль, навантажувач, зварювальні та фарбувальні агрегати, екскаватор/навантажувач, компресори, кран/підіймач) учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» надати оновлену довідку №26/09-3 від 26 вересня 2023 року в якій також зазначена інформація про бортовий автомобіль. Б) На вимогу підпункту 5.2. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.2.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів, які укладені протягом останніх 4 календарних років (2018 р., 2019 р., 2020 р., 2021 р.), без урахування періоду дії військового стану, із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції конкретно оформленої довідки згідно Додатку 6 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.2.2-.5.2.3.» виправити помилки, надати документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, тобто договорів співставних за складом та характером робіт з реконструкції. Уповноважена особа Анна КІРСІК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-10-23, 23:19:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Афінацентр"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 865 438,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 049 702,61 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
18 046 372,62 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 426 372,62 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ «ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ» повідомляє, що до виконання робіт НЕ планує залучати як субпідрядника/співвиконавця в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-09-2023, 23:33:06
Експортовано:21-09-2023, 23:38:21
Експортовано:21-09-2023, 23:33:06
Експортовано:21-09-2023, 23:33:06
Експортовано:21-09-2023, 23:33:08
Експортовано:21-09-2023, 23:33:08
Експортовано:21-09-2023, 23:33:08
Експортовано:21-09-2023, 23:33:11
Експортовано:21-09-2023, 23:33:12
Експортовано:21-09-2023, 23:33:12
Експортовано:21-09-2023, 23:33:13
Експортовано:21-09-2023, 23:33:13
Експортовано:21-09-2023, 23:33:06
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Реконструкція окремо розташованої будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. 9 Травня, 18». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей) і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 грн. (п’ятдесят тисяч гривень) *, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради Місцезнаходження Замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кам`янське, вул. Героїв Рятувальників, 14, тел. 0569-55-40-61 Код ЄДРПОУ: 34827358, МФО 820172 р/р UA138201720355129051027035312 Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Реконструкція окремо розташованої будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. 9 Травня, 18». Коригування (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 1 відсотку вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № р/р UA138201720355129051027035312, Банк Замовника: в ДКСУ м. Київ. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Статус: Активна
Дата створення: 21-09-2023, 23:32:45
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ