Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-09-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 5 057 657,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 25 288,28 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
ЄДРПОУ: | 23379143 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рубцова Жанна |
Телефон: | 380667844229 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04202, Україна, Київська область,Київ, проспект Литовський, буд 8 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Прийнято рішення відмінити закупівлю в зв’язку із необхідністю проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту в цілому відповідно до чинного законодавства. Враховуючи, що пункт 50 Особливостей містить тільки 4 підпункти, згідно яких можлива відміна відкритих торгів, відміна цієї процедури закупівлі можлива тільки на підставі підпункту 2) : «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-10-2023, 00:01
Період оскарження:
з 27-09-2023, 16:40 по 08-10-2023, 00:00
Документи: