Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 577 537,93 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 12 887,69 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Шевцова |
Телефон: | +380617086970 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана інформація щодо свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу шляхом скриншоту з мобільного застосунку «ДІЯ», тобто документ, що підтверджує право власності відсутній. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана довідка, в якій модель шуруповерта не відповідає видатковій накладній. 3. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надані трудові угоди, що суперечить вимогам тендерної документації. 4. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації наданий кваліфікаційний сертифікат з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації від 2017 року, проте відсутнє свідоцтво, що подовжує дію сертифікату 5. У складі тендерної пропозиції учасника надано договір субпідряду, який містить некоректну інформацію у п.11.2 (дату), п.12.14 (щодо відповідальності сторін), п.5.1. (вивезення сміття субпідрядником). 6. У складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення директора. 7. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація відповідно до п.1 Розділу 5 тендерної документації стосовно витрат учасника. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», та/або договори цивільно-правового характеру (на працівників, зазначених у довідці); - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання свідоцтва, що подовжує дію сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленого договору субпідряду (попереднього договору). - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання наказу про призначення директора. - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання інформація відповідно до п.1 Розділу 5 тендерної документації стосовно витрат учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.