Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 298 075,57 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 31 490,38 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Шевцова |
Телефон: | +380617086970 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій не зазначено реєстраційний номер агрегата зварювального відповідно до техпаспорту. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наданий договір оренди від 01.09.2023 № 0109-1 з ФОП Дарбінян П.Г., однак відсутня номенклатура, яка є його невід’ємною частиною. 3. У складі тендерної пропозиції учасника всупереч вимог Додатку 1 не надано лист щодо гарантії на виконані роботи та будматеріали. 4. У складі тендерної пропозиції учасника всупереч вимог Додатку 3 до Тендерної документації не надано локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються в електронному вигляді у будь-якому із зазначених форматів: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx або *.rtf. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації стосовно договору оренди від 01.09.2023 № 0109-1; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання листа на підтвердження згоди в частині гарантійного строку відповідно до додатку 1 ТД; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються в електронному вигляді у будь-якому із зазначених форматів: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx або *.rtf.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.