Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 682 583,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 36 825,83 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради" |
ЄДРПОУ: | 01992050 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Аліна Клименко |
Телефон: | +380968709658 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" в частині пропущення строку розгляду
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-12-2023, 00:03
Період оскарження:
з 05-12-2023, 23:27 по 16-12-2023, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.