Період оскарження умов закупівлі - по 17-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-09-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 25 881 049,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 129 405,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 90 583,67 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Коблівський сількомунгосп" Коблівської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 33730878 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Штик Валерій Пантелійович |
| Телефон: | 380973551784, 380671025007 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 57453, Україна, Миколаївська область,село Коблеве, вулиця Баблідзе, будинок 1/1 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: на етапі подання тендерних пропозицій Замовником виявлено порушення в частині невідповідності інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається Замовником у тендерній документації. А саме: - у пункті 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Однак, Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі у розділі «Інформація про процедуру» помилково зазначено вимоги щодо розміру та умов надання забезпечення виконання договору про закупівлю, але, текст цієї вимоги стосується саме виду та умов надання забезпечення пропозицій учасників. З огляду на вищезазначене розуміється, що Учасник (переможець) повинен буде підтвердити розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю, але фактично Замовник цього не вимагає; - у розділі «Інформація про предмет закупівлі» Замовником помилково зазначено вимоги щодо виду та умов надання забезпечення пропозицій учасників, що не є описом предмету закупівлі та не підлягає заповненню цього поля; - у Додатку 4 до тендерної документації «Проєкт договору» виявлені невідповідності щодо строку виконання робіт та їх оплати, що потребує виправлення. Також наявні порушення, які полягають у невідповідності умов тендерної документації та інформації оприлюдненої в оголошенні про закупівлю в частині Умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків), а саме не відображено інформацію щодо оплати авансу. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Враховуючи, що Законом з урахуванням Особливостей не визначено права замовника вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, замовник має відмінити відкриті торги. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-09-2023, 00:04
Період оскарження:
з 13-09-2023, 18:30 по 24-09-2023, 00:00
Документи: