Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 355 183,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 775,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Лобода Тетяна Тарасівна |
| Телефон: | 380504143452 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
2 |
1. Учасник, на виконання вимог пп. 1.1.1. п. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічної бази в якій відсутня інформація щодо технічних характеристик автомобілів КАМАЗ і МАЗ та рік випуску обладнання і виробничих засобів. Також Учасник не надав скан-копії документів, які засвідчують підстави користування автомобілем бортовим МАЗ. Учаснику, для виконання вимог пп. 1.1.1. п. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД необхідно завантажити довідку яка містить інформацію про наявність в Учасника матеріально-технічної бази для виконання умов Договору, згідно Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації). Перелік мінімально-необхідної матеріальної-технічної бази (далі – МТБ), що має бути залучена для виконання робіт: - екскаватори одноковшеві; - крани на автомобільному ходу; - автомобілі бортові. У разі зазначення в довідці про МТБ підстави користування відмінної від «власне», Учасник надає скан-копії документів, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, договір оренди, договір підряду (обладнання субпідрядника), договір надання послуг, тощо. Строк дії таких договорів не може бути менший, ніж строк виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). 2. Учасник, на виконання вимог пп. 1.2.1 п. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції, надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись для виконання робіт (далі – довідка), в якій зазначена інформація про посаду працівників Кебала Є.О., Кузьменко А. С., Скорохода В.О., Чеплухіна В.І. та Єфремова В.Ю., яка не відповідає інформації про посаду згідно Наказів №33-к, №4, №25-к, №54-к та №53-к. Крім того, в довідці не зазначена інформація про кваліфікацію персоналу Учасника (відповідно примітки до Таблиці 1 Учасником зазначається інформація про здобуту особою освіту відповідного напрямку, або спеціальність та спеціалізація, або професійна кваліфікація). Учаснику, для виконання вимог пп. 1.2.1. п. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД необхідно завантажити довідку з оновленою інформацією та, у разі необхідності, завантажити документи, що вимагаються пп.1.2.2 п. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД. 3. Учасник, на виконання вимог пп. 1.2.2 п. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції не надав скановані оригінали та/або скановані копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків тощо) що засвідчують кваліфікацію працівника Чеплухіна В.І., зазначеного у довідці згідно вимог пп.1.2.1. п.1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД. Учаснику, для виконання вимог пп. 1.2.2. п. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД необхідно завантажити скановані оригінали та/або скановані копії підтверджуючих документів, що засвідчують кваліфікацію електромонтера, відомості про якого зазначено у довідці згідно вимог пп. 1.2.1. п. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД. 4. Учасник, на виконання вимог пп. 1.3.2. п. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції надав скан-копію договору №252/21 (12.10.2021) (далі – договір) на загальну суму 4 702 260,00 грн. з ПДВ та акти приймання виконаних будівельних робіт №1 (за грудень), №2 , №3 та №4 (за травень), на загальну суму 4 702 257,60 грн. з ПДВ. Надані документи не підтверджують повне виконання даного договору, а саме: - є різниця у вартісних показниках між договором і актом приймання виконаних робіт. Також Учасник не надав скан-копії Додатків 1А, 3, 5, 6 та 14 до договору. Учаснику, для виконання вимог пп. 1.3.1. п. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД необхідно або завантажити документи, що підтверджують повне виконання договору: або акт (акти) виконаних робіт за цим договором, або скан-копію відгуку від підприємства – замовника за договором, що містить інформацію про повне виконання цього договору, або завантажити оновлену довідку, про наявність в Учасника досвіду виконання одного аналогічного договору за 2020-2023рр. та, відповідно, завантажити документи, що вимагаються пп. 1.3.2. п. 1.3. Розділу І Додатку 2 до ТД. 5. Учасник, на виконання вимог пп. 3.2.2. п.3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції не надав довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі. Учаснику, для виконання вимог пп. 3.2.2. п.3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД, необхідно завантажити довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі або згідно Форми №4 Додатку 2 до ТД. 6. Учасник, на виконання вимог п.1.4 Розділу І Додатку 2 до ТД, у складі тендерної пропозиції надав лист наступного змісту: «Даним листом ТОВ «ВОЛЬТЕНЕРДЖІ» підтверджує, що субпідрядні організації для виконання робіт у обсязі більш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не будуть. Роботи будуть виконуватися самостійно.». Проте, умовами п.1.4 Розділу І Додатку 2 до ТД встановлено: якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника (співвиконавця), то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт (надання послуг). Учаснику, для виконання вимог п.1.4 Розділу І Додатку 2 до ТД, необхідно завантажити лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт (надання послуг), або якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше / не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати документи, що вимагаються пп.1.4.2 або пп.1.4.3 Розділу І Додатку 2 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.