Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 874 050,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 370,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 13 110,00 UAH |
Замовник: | КЗО "СЗШ №80" ДМР |
ЄДРПОУ: | 19086837 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина ГРЕЧКО |
Телефон: | +380669191277 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівлю «Поточний ремонт вимощення та евакуаційного виходу з заміною дверей будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 80» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) оголошено з помилкою, а саме не чітко визначені технічні якісні характеристики предмету закупівлі, зазначені у Додатку 6 «Дефектний акт». Відповідно до пп.2 п. 50 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затверд
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-09-2023, 00:02
Період оскарження:
з 11-09-2023, 12:42 по 22-09-2023, 00:00
Документи: