Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-09-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 248 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником було застосовано показник для покриття ризиків, що не відповідає п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва. Також, виявлено невідповідність середньомісячної тривалості робочого часу (Учасником застосовано 173,33 людино-годин), що призвело до неправильності розрахунків, оскільки на дату проведення публічної закупівлі діє норма 172,67 людино-годин. В пункті 13 локального кошторису № 01-01-02 застосовано Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А та Апарат для газового зварювання і різання без матеріалів для їх роботи, зокрема кисню технічного газоподібного, електродів та пропан-бутану технічного, що призвело до неможливості виконання робіт та неправильності розрахунків. Також, в пункті 1 локального кошторису 07-01-01 при демонтажі світильників застосовано коефіцієнт 0,6 до витрат ресурсів, що призвело до неправильності розрахунків (згідно Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи «ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ РЕСУРСНИХ ЕЛЕМЕНТНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ», пункт 2.8 «Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будівель і споруд, внутрішнього санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, а також зовнішніх мереж за відсутності необхідних норм на демонтаж (розбирання) можуть визначатися за нормами відповідних Збірників РЕКН на будівельні роботи без урахування норм витрат матеріалів, конструкцій, арматури, трубопроводів, санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, врахованих нормами, із застосуванням до норм витрат труда робітників-будівельників, машиністів (3), часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого знаряддя, що застосовуються при демонтажі»). Також, у довідці про наявність техніки Учасника зазначено наявність трьох котків (без технічних характеристик, зокрема тонажу), а у відомості ресурсів зазначено використання котків масою 2,2 т, 5 т, 8 т, 13 т, 16 т. Також відсутня машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння 3,5 м. Учасником надано довідку про наявність обладнання, в якій зазначено орендовану техніку, проте в підтвердження не надано договори оренди та акти прийому-передачі до них. У проєкті договору учасником зазначено строки виконання робіт до 15.11.2023 року, що не відповідає встановленим термінам в Тендерній документації. Учасником в інформаційній довідці про заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС зазначено обсяги випуску в 2023 році, що не відповідає встановленому Замовником терміну виконання робіт. Учасником надано аналогічні договори, обсяги виконання робіт яких не підтверджують обсяги, які вимагаються п.3.1 таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до Тендерної документації, відповідно до умов якого «Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів»; пункт 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме «Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічної специфікації, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці»; пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка, про наявність обладнання, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки (підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого майна, що повинні бути дійсними протягом усього строку виконання робіт), техніки, необхідної для виконання робіт; Додаток 6 до Тендерної документації; Додаток 3 до Тендерної документації, згідно з яким «Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску/придбання асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі»; пункт 3.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них), з урахуванням вимог щодо обсягів виконання аналогічних договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідає Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації), а також довідку про наявність обладнання, що відповідає локальним кошторисам на будівельні роботи; договори оренди та акти прийому-передачі орендованої техніки, що відповідають довідці про наявність обладнання; проєкт договору, що відповідає встановленим термінам виконання робіт; інформаційну довідку про заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС протягом всього строку виконання робіт; аналогічні договори, які підтверджують виконання робіт відповідно до вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.