Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Сумська в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 894 205,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 471,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Великописарівська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04391262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | БУРДА Людмила Петрівна |
| Телефон: | +380545751860 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42800, Україна, Сумська область,селище міського типу Велика Писарівка, вул. Незалежності 9А |
5 |
ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код в ЄДРПОУ 04391262 вул. Незалежності 9А, селище міського типу Велика Писарівка, Сумська область, Україна, 42800 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ смт. Велика Писарівка №С40 19.09.2023р. Керуючись вимогами п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу, мною БУРДА Людмилою Петрівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: 05.09.2023р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2023-09-05-015005-a за предметом закупівлі «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Сумська в смт. Велика Писарівка Сумської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Сумська в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг». Для участі у закупівлі свої пропозиції подали наступні учасники: 1) ТОВ "АВЕСТ БУД" 41530051; 2) ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК"АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 31931024; Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1, ч.9 та ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна ропозиція учасника ТОВ "АВЕСТ БУД", 41530051 за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною у закупівлі №UA-2023-09-05-015005-a. За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, виявлено наступні невідповідності: 1) у Довідці про виконання власного аналогічного договору вказано суму договору, що не відповідає сумі договору, який був наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р щодо Фрези дорожньої WIRTGEN W200 2018 рік випуску, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції, вказана інша дата. 3) у листі –підтвердженні від ТОВ «УКРПРОЕКТКОНТРОЛЬ» від 15.09.2023р. вказується про договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції, вказана інша дата. 4) договір оренди машин та обладнання №14/09/2021-1 від 14 вересня 2023р. не має підпису представника учасника Хорис Н.М. та печатки ТОВ "АВЕСТ БУД" у реквізитах даного документу. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: 1) у Довідці про виконання власного аналогічного договору вказано суму договору, що не відповідає сумі договору, який був наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р щодо Фрези дорожньої WIRTGEN W200 2018 рік випуску, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції, вказана інша дата. 3) у листі –підтвердженні від ТОВ «УКРПРОЕКТКОНТРОЛЬ»від 15.09.2023р. вказується про договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції, вказана інша дата. 4) договір оренди машин та обладнання №14/09/2021-1 від 14 вересня 2023р. не має підпису представника учасника Хорис Н.М. та печатки ТОВ "АВЕСТ БУД" у реквізитах даного документу. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: 1. «Додаток №1: Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.1. Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору за період не раніше 2022 року, яка містить інформацію (адреса, телефон, контактну особу; предмет договору; суму договору, рік постачання). 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2.1. Довідка (за виглядом, наведеним нижче) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відображає наявність обладнання, машин, механізмів, передбачених витягом із відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Найменування тип/марка/ модель, рік випуску Кількість, одиниць Правовий статус (власне, оренда, лізинг, тощо) Документ, що підтверджує правовий статус Якщо техніка не є власною, зазначається найменування організації, у якої планується залучити техніку 2.2. У разі якщо техніка є власною, Учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально) або акти приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою.» Уповноважена особа БУРДА Людмила
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.