Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 463 173,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 52 315,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Великописарівська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04391262 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | БУРДА Людмила Петрівна |
| Телефон: | +380545751860 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42800, Україна, Сумська область,селище міського типу Велика Писарівка, вул. Незалежності 9А |
4 |
ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код в ЄДРПОУ 04391262 вул. Незалежності 9А, селище міського типу Велика Писарівка, Сумська область, Україна, 42800 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ смт. Велика Писарівка №С39 19.09.2023р. Керуючись вимогами п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу, мною БУРДА Людмилою Петрівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: 05.09.2023р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2023-09-05-014778-a за предметом закупівлі «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг». Для участі у закупівлі свою пропозицію подав один учасник, а саме: ТОВ "АВЕСТ БУД", код в ЄДРПОУ 41530051. За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, виявлено наступні невідповідності: 1) у Довідці про виконання власного аналогічного договору Вих № 14/09-1 від 14.09.2023р. вказано суму договору, що не відповідає сумі договору, який був наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих № 14/09-2 від 14.09.2023р. вказано договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р щодо Фрези дорожньої WIRTGEN W200 2018 рік випуску, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 3) у листі –підтвердженні від ТОВ «УКРПРОЕКТКОНТРОЛЬ»від 15.09.2023р. вказується про договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 4) договір оренди машин та обладнання №14/09/2021-1 від 14 вересня 2023р. не має підпису представника учасника Хорис Н.М. та печатки ТОВ "АВЕСТ БУД" у реквізитах даного документу. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: 1) у Довідці про виконання власного аналогічного договору Вих № 14/09-1 від 14.09.2023р. вказано суму договору, що не відповідає сумі договору, який був наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих № 14/09-2 від 14.09.2023р. вказано договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р щодо Фрези дорожньої WIRTGEN W200 2018 рік випуску, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 3) у листі –підтвердженні від ТОВ «УКРПРОЕКТКОНТРОЛЬ»від 15.09.2023р. вказується про договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 4) договір оренди машин та обладнання №14/09/2021-1 від 14 вересня 2023р. не має підпису представника учасника Хорис Н.М. та печатки ТОВ "АВЕСТ БУД" у реквізитах даного документу. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: 1. «Додаток №1: Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.1. Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору за період не раніше 2022 року, яка містить інформацію (адреса, телефон, контактну особу; предмет договору; суму договору, рік постачання). 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2.1. Довідка (за виглядом, наведеним нижче) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відображає наявність обладнання, машин, механізмів, передбачених витягом із відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Найменування тип/марка/ модель, рік випуску Кількість, одиниць Правовий статус (власне, оренда, лізинг, тощо) Документ, що підтверджує правовий статус Якщо техніка не є власною, зазначається найменування організації, у якої планується залучити техніку 2.2. У разі якщо техніка є власною, Учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально) або акти приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою.» Уповноважена особа БУРДА Людмила
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.