Закупівлю оголошено - 05-09-2023, 22:45. Дата останніх змін - 02-10-2023, 14:14

Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області

Закупівля: UA-2023-09-05-014778-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-05-000276-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-09-2023, 22:45
по 13-09-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2023, 22:45
по 16-09-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00

Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг».

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:10 463 173,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:52 315,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Великописарівська селищна рада
ЄДРПОУ:04391262 Досьє YouControl
Контактна особа:БУРДА Людмила Петрівна
Телефон:+380545751860
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
42800, Україна, Сумська область,селище міського типу Велика Писарівка, вул. Незалежності 9А
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний (середній) ремонт ком ...
10 463 173,20 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області

1
послуга
42800 Україна Сумська область смт. Велика Писарівка вулиця Грушевського
по 25-12-2023
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АВЕСТ БУД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА БОЙЧУКА, будинок 18А, 01103, Наталія Хорис
Остаточна пропозиція:
9 286 002,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-09-2023, 15:46
Період подачі оскарження:
по 26-09-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-09-23, 15:05:54
24

ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код в ЄДРПОУ 04391262 вул. Незалежності 9А, селище міського типу Велика Писарівка, Сумська область, Україна, 42800 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ смт. Велика Писарівка №С39 19.09.2023р. Керуючись вимогами п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу, мною БУРДА Людмилою Петрівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: 05.09.2023р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2023-09-05-014778-a за предметом закупівлі «Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: "Поточний (середній) ремонт комунальної дороги по вулиці Грушевського в смт. Велика Писарівка Сумської області", код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг». Для участі у закупівлі свою пропозицію подав один учасник, а саме: ТОВ "АВЕСТ БУД", код в ЄДРПОУ 41530051. За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, виявлено наступні невідповідності: 1) у Довідці про виконання власного аналогічного договору Вих № 14/09-1 від 14.09.2023р. вказано суму договору, що не відповідає сумі договору, який був наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих № 14/09-2 від 14.09.2023р. вказано договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р щодо Фрези дорожньої WIRTGEN W200 2018 рік випуску, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 3) у листі –підтвердженні від ТОВ «УКРПРОЕКТКОНТРОЛЬ»від 15.09.2023р. вказується про договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 4) договір оренди машин та обладнання №14/09/2021-1 від 14 вересня 2023р. не має підпису представника учасника Хорис Н.М. та печатки ТОВ "АВЕСТ БУД" у реквізитах даного документу. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: 1) у Довідці про виконання власного аналогічного договору Вих № 14/09-1 від 14.09.2023р. вказано суму договору, що не відповідає сумі договору, який був наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2) у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих № 14/09-2 від 14.09.2023р. вказано договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р щодо Фрези дорожньої WIRTGEN W200 2018 рік випуску, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 3) у листі –підтвердженні від ТОВ «УКРПРОЕКТКОНТРОЛЬ»від 15.09.2023р. вказується про договір оренди машин та обладнання №26/05/2023-2 від 26 травня 2023р, в той час як у даному договорі, що також наданий у складі тендерної пропозиції вказана інша дата. 4) договір оренди машин та обладнання №14/09/2021-1 від 14 вересня 2023р. не має підпису представника учасника Хорис Н.М. та печатки ТОВ "АВЕСТ БУД" у реквізитах даного документу. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: 1. «Додаток №1: Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.1. Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору за період не раніше 2022 року, яка містить інформацію (адреса, телефон, контактну особу; предмет договору; суму договору, рік постачання). 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2.1. Довідка (за виглядом, наведеним нижче) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відображає наявність обладнання, машин, механізмів, передбачених витягом із відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Найменування тип/марка/ модель, рік випуску Кількість, одиниць Правовий статус (власне, оренда, лізинг, тощо) Документ, що підтверджує правовий статус Якщо техніка не є власною, зазначається найменування організації, у якої планується залучити техніку 2.2. У разі якщо техніка є власною, Учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально) або акти приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою.» Уповноважена особа БУРДА Людмила

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-09-23, 15:05:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-09-05-014778-a-a1
Номер договору:
125
Дата підписання договору:
29-09-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 29-09-2023 по 31-12-2023
9 286 002,00 UAH
Ціна договору
7 738 335,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "АВЕСТ БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 286 002,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2023, 17:34:34
Видалено05-09-2023, 22:08:19
Видалено05-09-2023, 21:28:00
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:11-09-2023, 14:16:22
Експортовано:11-09-2023, 14:16:22
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2023, 21:27:45
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ