Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), код ДК 021:2015- 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. Зміни до річного плану закупівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 702 574,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 512,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02124775 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://singoroo.dnepredu.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html |
| Контактна особа: | Руслана Іванівна Журавель |
| Телефон: | +380995602029 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52500, Україна, Дніпропетровська область,м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30 |
0 |
Перелік документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: копії протоколів з перевірки знань зазначених спеціалістів з питань охорони праці, «Правил технічної експлуатації теплових установок та мереж» відповідно п.1.3 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.