Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 831 907,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 48 319,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43952158 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Шиян |
| Телефон: | +380434231523 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22130, Україна, Вінницька область,селище міського типу Глухівці, вул.Шкільна, будинок 41 |
7 |
Вимога про усунення порушення Створено: 19.12.23, 14.00 Діє до: 20.12.23, 14.00 Опис: Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Степова (дорога до кладовища) в смт. Бродецьке Хмільницького району Вінницької області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: №UA-2023-09-04-013074-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ПП «АК-ІНВЕСТБУД». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Додаток 2 Тендерної документації містить вимоги до предмета закупівлі та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 5 додатку 2 Документації учасник повинен надати кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК- 5/іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: • договірної ціни; • локального кошторису; • підсумкової відомості ресурсів. Відповідно до пункту 6 додатку 2 Документації для підтвердження наявності діючої на момент подання Пропозиції ліцензії до програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК для підготовки кошторисної документації завантажити скан. копію відповідної ліцензії. Учасник повинен підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодії з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Для підтвердження Учасник обов'язково надає: - Скан.копію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (Договір оренди/суборенди/надання послуг). Разом з тим, у складі Пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АК-ІНВЕСТБУД» скан-копія діючої на момент подання Пропозиції ліцензії до програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК для підготовки кошторисної документації відсутня. а також не виконані вимоги у частині надання договору, що підтверджує наявність в учасника права користування програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства № № 19575-р/пк-пз від 05.12.2023 просимо учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД» усунути зазначені невідповідності протягом 24 з моменту розміщення даного повідомлення, а саме: надати шляхом завантаження до системи закупівель документи передбачені Додатком 2 до тендерної документації в тому числі скан.копію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (Договір оренди/суборенди/надання послуг). Для підтвердження наявності діючої на момент подання пропозиції ліцензії до програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК для підготовки кошторисної документації, завантажити скан. копію відповідної ліцензії.
На підставі протоколу №64 від 15.11.2023р. на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства № 17951-р/пк-пз від 08.11.2023 р. Повідомлення-вимога про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Додаток 2 Тендерної документації містить вимоги до предмета закупівлі та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 5 додатку 2 Документації учасник повинен надати кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК- 5/іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: • договірної ціни; • локального кошторису; • підсумкової відомості ресурсів. Відповідно до пункту 6 додатку 2 Документації для підтвердження наявності діючої на момент подання Пропозиції ліцензії до програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК для підготовки кошторисної документації завантажити скан. копію відповідної ліцензії. Разом з тим, у складі Пропозиції учасника закупівлі ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АК-ІНВЕСТБУД».скан-копія діючої на момент подання Пропозиції ліцензії до програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК для підготовки кошторисної документації відсутня. Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства № 17951-р/пк-пз від 08.11.2023 просимо учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК-ІНВЕСТБУД» усунути зазначені невідповідності протягом 24 з моменту розміщення даного повідомлення, а саме: надати шляхом завантаження до системи закупівель ліцензію до програмного комплексу АВК-5/іншого сумісного з ним ПК для підготовки кошторисної документації, завантажити скан. копію відповідної ліцензії.
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Степова (дорога до кладовища) в смт. Бродецьке Хмільницького району Вінницької області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: №UA-2023-09-04-013074-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ «АРТУР-БУД»; 2) ПП «АК-ІНВЕСТБУД». Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» встановлено Кваліфікаційний критерій Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (не менше одного), де обов'язково вказати: назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт; аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; відгук від замовника, адресований Управлінню містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради, датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, який містить інформацію про дату та номер укладеного договору, предмет договору, суму договору та суму фактично виконаних робіт, підтвердження виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів (виключення для замовників, які перебувають на окупованій території згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309). Аналогічним за предметом закупівлі договором буде вважатися договір на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиць та/або автомобільних доріг, укладений із замовником(ами) у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" вартість якого ( сума договору) становить не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.Очікувана вартість закупівлі 4 831 907,80 грн, тобто сума договору поданого учасниками, як аналогічнй має становити не менше 2 415 953,90 грн. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АК-ІНВЕСТБУД» (далі - Учасник) в процедурі закупівлі робіт: Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Степова (дорога до кладовища) в смт. Бродецьке Хмільницького району Вінницької області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Код UA-2023-09-04-013074-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасником не у повному обсязі надані документи щодо виконання аналогічного договору № 41/23 від 23.06.2023 року, а саме: не надані договірна ціна до додаткової угоди № 1 від 25.07.2023 до договору № 41/23 від 23.06.2023, що зазначений в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 910-т від 11.09.2023, згідно якої сума договору становить 2 731 757,10 грн, та надано у складі тендерної пропозиції, акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, що підтверджують виконання робіт на суму 2 731 757,10 грн. Згідно Постанови №1178 та п. 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.Учаснику необхідно завантажити оновлені, виправлені документи та нові документи протягом 24 годин, що зазначені нижче: ˗ договірна ціна до додаткової угоди № 1 від 25.07.2023 до договору № 41/23 від 23.06.2023 на суму 2 731 757,10 грн ˗ акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в до договору № 41/23 від 23.06.2023, що поданий як аналогічний на загальну суму 2731757,10 грн ˗ довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 до договору № 41/23 від 23.06.2023, що поданий як аналогічний на загальну суму 2731757,10 грн. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ПП «АК-ІНВЕСТБУД» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ПП «АК-ІНВЕСТБУД».
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Степова (дорога до кладовища) в смт. Бродецьке Хмільницького району Вінницької області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: №UA-2023-09-04-013074-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ «АРТУР-БУД»; 2) ПП «АК-ІНВЕСТБУД». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АРТУР-БУД» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності учасник має підтвердити наявність необхідної техніки та обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі у вигляді довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Згідно додатку 2 до тендерної документації ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ пропозиція запропонованого предмету закупівлі має відповідати технічній специфікації, повинна бути розрахована та виконана згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». На підтвердження пропозиції зазначеним в цьому абзаці вимогам учасник надає договірну ціну, локальний/і кошторис/и, підсумкову відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт, які розроблені відповідно до технічної специфікації, зазначеної вище. У підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником у складі пропозиції у п.33. зазначений самоскид КАМАЗ -5511, проте у наданій учасником довідці про наявність матеріально технічної бази № 245 від 27.09.2023 зазначений автомобіль відсутній. Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності та надати підтвердження наявності вказаного механізму - самоскид КАМАЗ -5511 (свідоцтво право власності, договір оренди, послуг, тощо). Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» встановлено Кваліфікаційний критерій Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження відповідності учасник має підтвердити наявність наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання довідки. До довідки учасник має додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (інформація зазначена у довідці, може бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником: копії трудових книжок та/або копія наказу про призначення на посаду, та/або наказу про сумісництво (за наявності), та/або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасниками під час виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками). Учасник повинен підтвердити наявність головного інженера (або особи, яка виконує його функції) з вищою освітою за кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник». Кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). … Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність учасника кваліфікаційному критерію, згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється У складі пропозиції учасником наданий цивільно правовий договір №1 від 02.06.2023 року, укладений з Гедзь Олегом Івановичем за яким виконавець має надати замовнику, визначені замовником послуги та виконувати обов’язки за посадою інженера та сумісно виконувати обов’язки інженера з охорони праці. Згідно умов договору №1 від 02.06.2023 року виконавець не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг у тому числі використовує власні засоби та матеріали. Згідно ст. 626 Цивільного Кодексу України цивільно правовий договір (ЦПД) - це угода сторін, що спрямована на установлення, зміну чи зупинення прав та зобов’язань цивільного характеру. Відносини, котрі виникли при укладенні такого договору – цивільно-правові. ЦПД може носити разовий, нерегулярний чи ненормований характер. За таким договором сплачується не робочий процес, а результат праці, що визначається після завершення роботи. Разом з тим, до пропозиції учасника додано наказ № 16 від 03.07.2023 року про покладення обов’язків головного інженера, згідно з яким на Гедзь Олега Івановича покладено обов’язки за посадою головного інженера підприємства. Нака́з - це розпорядчий документ, який видається керівником установи (структурного підрозділу) на правах єдиноначальності та в межах своєї компетенції, обов'язковий для виконання підлеглими. Накази з особового складу (накази з кадрових питань, кадрові накази) – це група наказів стосовно кадрових аспектів роботи підприємств. До наказів з особового складу належать накази: про прийняття на роботу (призначення на посаду);переведення (переміщення) на іншу роботу (посаду); звільнення (припинення трудового договору);суміщення посад (професій), тимчасове виконання обов’язків відсутнього працівника; зміни особистих даних працівника (прізвища тощо); надання відпусток; відрядження; заохочення (преміювання);накладення дисциплінарного стягнення; матеріальну допомогу. Надані учасником зазначені документи суперечать один одному, та незрозуміло, яким чином залучений Гедзь Олег Іванович до виконання робіт, надання послуг за трудовим договором чи договором цивільно-правового характеру, оскільки на працівників, залучених за договорами ЦПХ внутрішні розпорядчі документи підприємства такі як накази не поширюються. Враховуючи викладене, учаснику необхідно надати пояснення на підставі яких документів цивільно-правового договору чи трудового договору використовується праця Гедзь Олега Івановича та привести у відповідність та надати відповідні документи що підтверджують наявність у учасника головного інженера (або особи, яка виконує його функції) з вищою освітою за кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник». Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» встановлено Кваліфікаційний критерій Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (не менше одного), де обов'язково вказати: назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт; аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; відгук від замовника, адресований Управлінню містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради, датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, який містить інформацію про дату та номер укладеного договору, предмет договору, суму договору та суму фактично виконаних робіт, підтвердження виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів (виключення для замовників, які перебувають на окупованій території згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309). *Аналогічним за предметом закупівлі договором буде вважатися договір на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиць та/або автомобільних доріг, укладений із замовником(ами) у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" вартість якого ( сума договору) становить не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі . Очікувана вартість закупівлі 4 831 907,80 грн У складі тендерної пропозиції учасником надано: - договір № 42 від 02.10.2019 року на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул Чорновола в м. Шаргород Вінницької області. Вартість робіт за даним договором становить 1 397 322,00 грн. Відповідно до умов тендерної пропозиції наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі, оскільки його вартість становить менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. - договір № 189 від 21.07.2021 року на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Комарова в с. Микулинці Вінницького району Вінницької області» Вартість робіт за даним договором становить 937 255,00 грн. Відповідно до умов тендерної пропозиції наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі, оскільки його вартість становить менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи викладене, учаснику необхідно привести у відповідність документи та надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (не менше одного), де обов'язково вказати: назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - відгук від замовника, адресований Управлінню містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради, датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, який містить інформацію про дату та номер укладеного договору, предмет договору, суму договору та суму фактично виконаних робіт, підтвердження виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів (виключення для замовників, які перебувають на окупованій території згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309). *Аналогічним за предметом закупівлі договором буде вважатися договір на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиць та/або автомобільних доріг, укладений із замовником(ами) у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" вартість якого ( сума договору) становить не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше ніж 2 415 953,90 грн. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності та надати підтвердження наявності вказаного механізму - самоскид КАМАЗ -5511 ( свідоцтво право власності, договір оренди, послуг, тощо); • Учаснику необхідно надати пояснення на підставі яких документів цивільно-правового договору чи трудового договору використовується праця Гедзь Олега Івановича та привести у відповідність та надати відповідні документи що підтверджують наявність у учасника головного інженера (або особи, яка виконує його функції) з вищою освітою за кваліфікацією «будівельник»/«інженер-будівельник»; • Учаснику необхідно привести у відповідність документи та надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (не менше одного), де обов'язково вказати: назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт - аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - акти приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - відгук від замовника, адресований Управлінню містобудування, архітектурної діяльності, комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою та земельних відносин Глуховецької селищної ради, датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі, який містить інформацію про дату та номер укладеного договору, предмет договору, суму договору та суму фактично виконаних робіт, підтвердження виконання договору у повному обсязі від контрагента згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів (виключення для замовників, які перебувають на окупованій території згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ РЕІНТЕГРАЦІЇ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ від 22.12.2022 № 309). *Аналогічним за предметом закупівлі договором буде вважатися договір на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття вулиць та/або автомобільних доріг, укладений із замовником(ами) у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" вартість якого ( сума договору) становить не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше ніж 2 415 953,90 грн. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ «АРТУР-БУД» з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ «АРТУР-БУД».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.