Закупівлю оголошено - 01-09-2023, 17:17. Дата останніх змін - 24-09-2023, 00:03

Капітальний ремонт частини 1-го поверху адміністративного приміщення відділення поліції №2 (смт. Ратне) Ковельського РУП ГУНП у Волинській області для влаштування «Front Office» та «Custody RECords»

Закупівля:UA-2023-09-01-009844-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-09-01-005080-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-09-2023, 17:17
по 06-09-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-09-2023, 17:17
по 09-09-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00

ID закупівлі: e2610753772e4dc89281035c9d2373fa

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:4 426 903,20 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:22 134,51 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління Національної поліції у Волинській області
ЄДРПОУ:40108604 Досьє YouControl
Контактна особа:Мельничук Марія Петрівна
Телефон:380332742488
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11
4


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 01-09-2023, 17:17:53
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Роботи
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-09-2023, 17:18:21
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-09-2023, 17:16:52
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-09-2023, 17:17:32
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-09-2023, 17:17:42
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-09-2023, 17:16:40
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Не відбувся
Капітальний ремонт частини 1-г ...
4 426 903,20 UAH (з ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Замовник здійснює щомісячні платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін на протязі 7-ми робочих днів з моменту підписання довідок про вартість виконаних робіт (типова форма №КБ-3), при наявності фінансування.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
7
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Капітальний ремонт частини 1-го поверху адміністративного приміщення відділення поліції №2 (смт. Ратне) Ковельського РУП ГУНП у Волинській області для влаштування «Front Office» та «Custody RECords»
Ідентифікатор (лота):
7be506712e324f0da0770142e8fe0206
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
ДК 021: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (45453000-7 — Капітальний ремонт)
Мінімальний крок аукціону:
22 134,51 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини 1-го поверху адміністративного приміщення відділення поліції №2 (смт. Ратне) Ковельського РУП ГУНП у Волинській області для влаштування «Front Office» та «Custody RECords»

1
роботи
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, 1 Грудня,9, 44500, Костянтин
Остаточна пропозиція:
3 979 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-09-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-09-23, 18:41:48
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1) Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації визначена необхідність подання Учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Учасником надано довідку від 08.09.2023р №400 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Разом з довідкою було надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 105 за червень 2023 року та оборотно-сальдову відомість по рахунку 221 за червень 2023 року. В даній відомості відсутні дані про пилу дискову INTERTOOL WT-0618 (№п/п 37) та Шуруповерт Dnipro-M CD-218 (№п/п 38). Також відсутні свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності на вказану у довідці пилораму (№п/п 16). Разом з тим відсутні свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. 2) Підпунктом 2 Пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації доведена форма 2 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з довідкою обов’язковою вимогою до Учасника є наявність працівників відповідної кваліфікації: посадових осіб, а саме: інженера з охорони праці, виконроба (наказ про призначення на посаду); сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу, (наказ про призначення на посаду/договір про наявність трудових відносин); працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) та наказ про призначення таких працівників на посаду. Подана Учасником довідка від 08.09.2023 № 401 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт не відповідає формі 2. Відсутні наказ на призначення чи/або договір найму на інженера по охороні праці також відсутня інформація про виконроба разом з наказом про призначення на посаду чи/або договір найму. Також відсутня копія страхового полісу сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації. Відсутні копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) 3) Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати: скановані оригінали договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; сканований оригінал документів на підтвердження виконання договорів (довідками № КБ-3) зазначених в наданій учасником довідці, а також позитивний відгук від контрагента про належне виконання такого договору. **Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів, що були повністю та успішно завершені. Аналогічним вважається договір повністю виконаний дата укладання договору має бути не раніше 2020 року Учасник у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 08.09.2021 №402 надав два аналогічних договори: договір від 03.09.2021 №293 та договір від 03.03.2020 №1-03/41-20. Сканована копія договору від 03.09.2021 №293 не відповідає вимозі про надання Учасником сканованого оригіналу договору, а також Учасником не надано скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили. Також Учасником у довідці від 08.09.2021 №402 у №п/п 2 (два), колонка 4 (чотири) «Вартість договору» вказана ціна 1 301 648,00 грн, що не відповідає довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № КБ-3за червень 2020 року та додатковій угоді від 08.07.2020 №1/153-20 де фактична сума виконаних робіт – 1 301 648,00грн. 4) Відповідно до підпункту 16 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. Учасник не надав копію затребуваного документа. 5) Відповідно до підпункту 18 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Локальні кошториси (відповідно до технічного завдання). В складі тендерної пропозиції Учасника Локальний кошторис на придбання устаткування відсутній. 6) Відповідно до підпункту 20 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами). В складі тендерної пропозиції Учасника розрахунок заробітної плати відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Надати приведену у відповідність оборотно-сальдову відомість із зазначенням усіх машин/механізмів, що вказані у довідці від 08.09.2023р №400; 2. Надати свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення; 3. Надати свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності на вказану у довідці Пилораму (№п/п 16); 4. Привести у відповідність відповідно до форми 2 довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 5. Надати інформацію щодо обов’язкової наявності працівників відповідної кваліфікації посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба (наказ про призначення на посаду); 6. Надати копію страхового полісу сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації; 7. Надати копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в приведеній у відповідність довідці відповідно до форми 2) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) та наказ про призначення таких працівників на посаду. 8. Привести у відповідність відповідно до форми 3 довідку про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у №п/п 2 (два), колонка 4 (чотири) «Вартість договору» відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № КБ-3 за червень 2020 року та додаткової угоди від 08.07.2020 №1/153-20; 9. Надати сканований оригінал договору від 03.09.2023 №293; 10. Надати скановані оригінали додаткових угод до договору від 03.09.2023 №293, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносились; 11. Надати копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування; 12. Надати Локальний кошторис на придбання устаткування; 13. Надати розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-09-23, 18:41:48

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 979 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ