Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
ID закупівлі: e2610753772e4dc89281035c9d2373fa
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 4 426 903,20 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 22 134,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції у Волинській області |
ЄДРПОУ: | 40108604 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мельничук Марія Петрівна |
Телефон: | 380332742488 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Пунктом 1 Додатку 1 Тендерної документації визначена необхідність подання Учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Учасником надано довідку від 08.09.2023р №400 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Разом з довідкою було надано оборотно-сальдову відомість по рахунку 105 за червень 2023 року та оборотно-сальдову відомість по рахунку 221 за червень 2023 року. В даній відомості відсутні дані про пилу дискову INTERTOOL WT-0618 (№п/п 37) та Шуруповерт Dnipro-M CD-218 (№п/п 38). Також відсутні свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності на вказану у довідці пилораму (№п/п 16). Разом з тим відсутні свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. 2) Підпунктом 2 Пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації доведена форма 2 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з довідкою обов’язковою вимогою до Учасника є наявність працівників відповідної кваліфікації: посадових осіб, а саме: інженера з охорони праці, виконроба (наказ про призначення на посаду); сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату та копію страхового полісу, (наказ про призначення на посаду/договір про наявність трудових відносин); працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі. Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) та наказ про призначення таких працівників на посаду. Подана Учасником довідка від 08.09.2023 № 401 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт не відповідає формі 2. Відсутні наказ на призначення чи/або договір найму на інженера по охороні праці також відсутня інформація про виконроба разом з наказом про призначення на посаду чи/або договір найму. Також відсутня копія страхового полісу сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації. Відсутні копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) 3) Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати довідку за формою 3. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати: скановані оригінали договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; сканований оригінал документів на підтвердження виконання договорів (довідками № КБ-3) зазначених в наданій учасником довідці, а також позитивний відгук від контрагента про належне виконання такого договору. **Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду), на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів, що були повністю та успішно завершені. Аналогічним вважається договір повністю виконаний дата укладання договору має бути не раніше 2020 року Учасник у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 08.09.2021 №402 надав два аналогічних договори: договір від 03.09.2021 №293 та договір від 03.03.2020 №1-03/41-20. Сканована копія договору від 03.09.2021 №293 не відповідає вимозі про надання Учасником сканованого оригіналу договору, а також Учасником не надано скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили. Також Учасником у довідці від 08.09.2021 №402 у №п/п 2 (два), колонка 4 (чотири) «Вартість договору» вказана ціна 1 301 648,00 грн, що не відповідає довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № КБ-3за червень 2020 року та додатковій угоді від 08.07.2020 №1/153-20 де фактична сума виконаних робіт – 1 301 648,00грн. 4) Відповідно до підпункту 16 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. Учасник не надав копію затребуваного документа. 5) Відповідно до підпункту 18 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Локальні кошториси (відповідно до технічного завдання). В складі тендерної пропозиції Учасника Локальний кошторис на придбання устаткування відсутній. 6) Відповідно до підпункту 20 пункту 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами). В складі тендерної пропозиції Учасника розрахунок заробітної плати відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Надати приведену у відповідність оборотно-сальдову відомість із зазначенням усіх машин/механізмів, що вказані у довідці від 08.09.2023р №400; 2. Надати свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення; 3. Надати свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності на вказану у довідці Пилораму (№п/п 16); 4. Привести у відповідність відповідно до форми 2 довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 5. Надати інформацію щодо обов’язкової наявності працівників відповідної кваліфікації посадових осіб: інженера з охорони праці, виконроба (наказ про призначення на посаду); 6. Надати копію страхового полісу сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації; 7. Надати копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в приведеній у відповідність довідці відповідно до форми 2) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії) та наказ про призначення таких працівників на посаду. 8. Привести у відповідність відповідно до форми 3 довідку про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у №п/п 2 (два), колонка 4 (чотири) «Вартість договору» відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № КБ-3 за червень 2020 року та додаткової угоди від 08.07.2020 №1/153-20; 9. Надати сканований оригінал договору від 03.09.2023 №293; 10. Надати скановані оригінали додаткових угод до договору від 03.09.2023 №293, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносились; 11. Надати копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування; 12. Надати Локальний кошторис на придбання устаткування; 13. Надати розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.