Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 447 851,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 239,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 000,00 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34648973 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Прокопенко |
| Телефон: | +380414135445 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16 |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про погодження укладення договору згідно змісту проекту договору від 17.08.2023р., згідно якої не підтверджується погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проекту договору, що передбачений саме згідно додатку 1 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. Згідно п. 1.1. розділу 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проекту договору, що передбачений згідно додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - довідку про погодження укладення договору згідно змісту проекту договору в новій редакції, згідно змісту якої повинно підтверджуватись погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проекту договору, що передбачений саме згідно додатку 1 до тендерної документації; Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Надані учасником документи та інформація згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.