Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 267 414,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 337,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 0577252879 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. Довідка з інформацією щодо кожного суб’єкта господарювання якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, містить не всю інформацію яка вимагалась замовником. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Додаток № 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки та документи згідно вимог замовника)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.