Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 351 248,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 16 756,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 16 756,24 UAH |
Замовник: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
ЄДРПОУ: | 35652032 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ворушило Валентина Анатоліївна |
Телефон: | +380459563661 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область,місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-28-012308-a Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Бориспільського ліцею «Основа» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Соборна, 3, м. Бориспіль Київської області ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Перелік виявлених невідповідностей вимогам тендерної документації у новій редакції, затвердженої протоколом уповноваженої особи від «04» вересня 2023 року (надалі - Тендерна документація, ТД): 1. Пунктом 3.1. Розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції також надає Тендерну пропозицію у довільній формі. Абзац п’ятий додатку 2 «Тендерна пропозиція» (лист Учасника №325 від 05.09.2023) суперечить п.2 «Строк укладання договору про закупівлю» розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації: «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі». 2. У листі-погодженні з усіма умовами тендерної документації (лист учасника № 290 від 31.08.2023) некоректно зазначена дата протоколу про затвердження тендерної документації – привести у відповідність до п.3.1 Тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». 3. У Календарному плані-графіку та у Календарному графіку виконання робіт некоректно зазначені місяці та рік виконання робіт (січень-липень 2022 рік), що суперечить пукту 5.1. Строк виконання робіт – до 30.11.2023 року розділу 5 «Порядок, місце та строки виконання робіт» Додатку 5 до тендерної документації (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ - Нова редакція). 4. Згідно з пунктом 1 Додатка 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» - довідку для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (лист учасника № 310 від 01.09.2023) привести у відповідність до Відомості ресурсів, поданої учасником у складі Тендерної пропозиції. 5. Згідно з пунктом 2 Додатка 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається надати: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, відповідно до вищевказаних вимог цього пункту». Для усунення невідповідності у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (лист учасника № 327 від 06.09.2023) (п.17 довідки) - виправленого прізвища на посвідченні № 6366, виданому 13 липня 1987 року Алову Олегу Ігоревичу, Учаснику необхідно надати документальне підтвердження щодо зміни прізвища у посвідченні та зазначеного у наказі ПрАТ «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» № 4-к від 14 січня 2021 року про прийняття на роботу Алова О.І. (належним чином оформлену сканкопію з документа на працівника Алова Олега Ігоровича). Уповноважена особа Валентина ВОРУШИЛО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.