Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Закупівля здійснюється згідно вимог пункту 11 ПКМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), розпорядження КМУ від 28.10.2021 №1337-р, рішення Лисянської селищної ради від 16.02.2023 № 33-8/VIII "Про внесення змін до рішення Лисянської селищної ради від 22.12.2022 № 32-8/VIII "Про бюджет Лисянської селищної територіальної громади на 2023 рік", заявки інженера-будівельника господарчої групи відділу освіти Лисянської селищної ради від 18.08.2023 №1040, листа директора ЗДО ясла-са.док "Ромашка" від 14.08.2023 №1016
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 12 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛИСЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43365475 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Котляр |
Телефон: | +380677059805 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 19301, Україна, Черкаська область,Звенигородський р-н, смт Лисянка , площа Миру, буд. 30 |
3 |
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …………….. інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації;» Відповідно до підпунктів 3.1., 3.2. пункту 3 «Вимоги до учасника» Додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»: 3. «Вимоги до учасника. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 3.1. Кошторисну документацію, відповідно до заявлених технічних вимог у складі: - пояснювальна записка з визначенням класу наслідків; - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою; - локальних кошторисів; - відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; - дефектний акт; - календарний графік виконання робіт. Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог чинного законодавства України, ДСТУ, Кошторисних норм України в будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, тощо. 3.2. Учасник розраховує вартість тендерної пропозиції урахуванням вартості: - матеріалів, необхідних для виконання робіт; - витрат пов’язаних з придбанням матеріалів, доставкою їх до місця виконання робіт; - виготовлення кошторисної документації; - проходження експертизи кошторисної документації; - здійснення технічного нагляду за виконанням робіт; інших витрат пов’язаних з підготовкою, здійсненням та завершенням робіт, які необхідно здійснити для забезпечення виконання заходів з утеплення стін закладу в повному обсязі.» В складі пропозиції файл «9.Кошторисна документація», що не відповідає вимогам Додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Враховуючи вищевикладене в порушення вимог Додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», в складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам. На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, вимагаю усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.