Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 863 987,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 319,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гімназія № 2 Звягельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22060184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сєрокурова Людмила |
| Телефон: | +380414135050 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,м. Звягель, вул. Франка Івана, будинок 19 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі документів тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» надано висновок експертизи №18.04.00.1466.17 від 23.05.2017 та висновок експертизи №18.04.1710.2014 від 30.05.2014, що видані більше трьох років з дати оголошення тендеру. 2. У складі документів тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не надано ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам. 3. У складі документів тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» не надано довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п.3.6.2 п.6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий не більше трьох років з дати оголошення тендеру, а саме: - роботи в траншеях, котлованах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. 2. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації, разом з формою пропозиції про залучення субпідрядників надаються: - Ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам. 3. Відповідно до п.п.3.7.2 п.7 Розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: - висновки експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що видані не більше трьох років з дати оголошення тендеру; - ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам; - довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.