Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-08-2023, 00:00
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ: ВНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Запорізька дирекція Акціонерного товариства Укрпошта. Код згідно ЄДРПОУ закупівельника: 21560045. 69005 м. Запоріжжя, пр. Соборний, 133. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 223 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 115,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАПОРІЗЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 20509800 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ukrposhta.ua/ |
| Контактна особа: | Гудимович Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380503007778 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, Вознесенівський район, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, будинок 133 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП СТЕФАНЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника в довідці про наявність аналогічного за предметом закупівлі договору зазначено: «виконання 100%», тоді як вимогами тендерної документації передбачено «виконано» або «частково виконано». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист відгук від контрагента зазначеного в довідці про наявність аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність кваліфікації, у якій не вказано наявність працівників відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з поточного ремонту, які мають необхідні знання та досвід - не менше 3 осіб із зазначенням у такій довідці інформації про: прізвища та ім’я, посади, форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом), загального стажу роботи. У складі тендерної пропозиції не надано Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – розділ VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 1.1., 1.2.; пункт 2.1.,2.2. Розділ X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, пункт 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Довідка довільної форми, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з поточного ремонту, які мають необхідні знання та досвід - не менше 3 осіб із зазначенням у такій довідці інформації про: прізвища та ім’я, посади, форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом), загального стажу роботи. Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці, а саме: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) або накази про прийняття на роботу таких осіб. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "Якубін Олег Володимирович" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника в довідці про наявність аналогічного за предметом закупівлі договору не зазначено номер договору, що суперечить вимогам тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає наказ на призначення працівників опоряджувальниками та монтажником для виконання робіт за трудовим договором на об’єкті щодо якого проводиться закупівля, тоді як вимогами тендерної документації передбачено надання або копій трудових книжок з записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) або накази про прийняття на роботу таких осіб. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – розділ VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 1.1.; пункт 2.2. Розділ X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, пункт 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: – Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 2.1, а саме: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) або накази про прийняття на роботу таких осіб. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.