Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 688 241,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 882,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 13 764,82 UAH |
| Замовник: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04362489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Ліщинецька |
| Телефон: | +380978077679 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08130, Україна, Київська область,КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до додатку 1 у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: Якщо обладнання, матеріально-технічна база та технологій, які зазначені в довідці не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються: •договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), надання послуг, суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт); •акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); •-оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір оренди № 02/03/2023-1 від 02.03.2023 року щодо оренди: Автомобіль-самоскид КАМАЗ 6520, реєстраційний номер ВА6205ВК та Автомобіль-самоскид МАЗ 5516, реєстраційний номер ВА1049ВА з Актами-приймання передачі та технічними паспортами на зазначений транспорт. Також в свою чергу було надано лист-згода від ФОП МАЛХАСЯН ВАГРАМ щодо не заперечення використання зазначеної техніки на період виконання робіт, про лист-згода датований «07.09.2023 вих. 21» 2. Відповідно до додатку 1 Учасник має підтвердити документально у складі тендерної пропозиції, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або асфальтобетону та/або ЩМАС від місця їх випуску до місця укладання не буде перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищуватиме трьох годин. Для підтвердження учасник надає транспортну схему з відповідними підтверджуючими розрахунками. Учасником на виконання цієї вимоги надана схема транспортування проте прорахунок здійснено до вул. Макарівської в с. Петропавлівська Борщагівка. 3. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації в підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) : Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - Посвідчення та протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт із загального курсу з охорони праці - - листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від всіх працівників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням працівника відсутні листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від Кривенко Н.Г., протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт із загального курсу з охорони праці. 4. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен надати інші документи – надати (завантажити файли із сканованими копіями наступних документів): довідку довільної форми про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником; Учасник, у складі пропозиції, повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації Учасником зазначена довідка та гарантійний лист не надано. 5. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням не менше 2-х договорів, укладених протягом останніх 3-х років. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копії аналогічних договорів (не менше двох) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договорів; - акти приймання виконаних робіт/наданих послуг, що підтверджують повне виконання договору; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Учасником на виконання зазначеної вимоги надано лист-відгук від КП «Комбінат комунальних послуг м. Васильків» про те з зазначеного відгуки не можливо встановити дату складання зазначеного відгуку, оскільки зазначений відгук містить лише «2023 рік» без уточнення дати та місяця в якому його було сформовано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду від ФОП Малхасян Вагран з уточненою датою, листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від Кривенко Н.Г., протокол або витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань виконавця робіт із загального курсу з охорони праці, надати вірно викладену транспортну схему, лист-відгук від КП «Комбінат комунальних послуг м. Васильків» з датою не раніше дати оголошення, довідку довільної форми про те, що учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником та гарантійний лист щодо забезпечення виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.