Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
ЄДРПОУ: | 03364889 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Губарець Катерина Віталіївна |
Телефон: | 0414296433 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
1 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Оганесян Н.В.. у процедурі закупівлі UA-2023-07-31-009574-a згідно пункту 39 Особливостей, виявлено невідповідності наданих документів відповідно Додатку №1 до тендерної документації У ході розгляду питання 2 порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Оганесян Н.В. у процедурі закупівлі № UA-2023-07-31-009574-a , у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.