Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 449 959,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 249,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 2 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 14372923 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://2scshr.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Костецький Руслан Михайлович |
| Телефон: | +380324439488 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 82100, Україна, Львівська область,Дрогобич, Спортивна, 44 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей:: Пунктом 3.11. Додатку № 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що Учасник повинен надати Замовнику довідку, про те, що Учасник погоджується з рівнем заробітної плати працівників для розрахунку кошторису, яка повинна становити не більше 12558,80 грн. . Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначеної довідки, яка засвідчує погодження з рівнем заробітної плати працівників для розрахунку кошторису, яка повинна становити не більше 12558,80 грн. Додатком 6 «Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції» до ТД передбачено надання пунктами 1.1. Копії паспорту фізичної особи-підприємця та 1.2. Копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав тендерну пропозицію Замовнику копію паспорту фізичної особи-підприємця, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначені документи та інформацію. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.