Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі (в тому числі за лотами) визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 310 960,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 554,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 000,00 UAH |
| Замовник: | ЛІЦЕЙ НОВГОРОДКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 33329158 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Олександрівна Кривенко |
| Телефон: | +380677591915 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 28200, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, селище міського типу Новгородка, вул.Авер"янова, будинок 2 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію посвідчення, що підтверджує допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, та присвоєння 3 групи з електробезпеки для Бень С.В. В той же час, надана учасником у складі тендерної пропозиції довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації за вих. № 3 від 25.07.2023р. не містить передбаченої тендерною документацією інформації щодо вказаного працівника (ПІБ, посаду, досвід роботи працівника). 1.2. У складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору підряду №05/05/20 від 12.05.2020 р. разом з копіями документів форм Кб-2в та КБ-3, окремі з яких є неповними, або так само не засвідчені (не заповнені сторонами належним чином), а саме: - учасником не надано копій додатків до аналогічного договору підряду №05/05/20 від 12.05.2020 р., що передбачені як його невід’ємні частини згідно п. 12 1. вказаного договору; - учасником не надано 2-у сторінку довідки форми КБ-3 за серпень 2020р.; - учасником не надано копію сторінки №8 акту форми КБ2-в №3 за серпень 2020р.; - документи форми КБ-3 та КБ-2в за червень-липень 2020 р. не оформлені належним чином сторонами, а саме не містять інформації щодо реквізитів договору та дат їх складення. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документів та інформації, що передбачені згідно ч. 17 розділу 2 тендерної документації та п. 1.8. розділу 3 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. п. 2.2. розділу 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи працівника; - Копію аналогічного договору, а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, акщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору; позитивний відгук від замовника робіт згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такий відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника робіт згідно аналогічного договору, завірений підписом уповноваженої посадової особи такого замовника, повинен бути датований, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію, що підтверджує належне виконання учасником робіт згідно аналогічного договору та в повному їх обсязі.; 2.2. Згідно ч. 17 розділу 2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (субпідрядників), та у випадку якщо учасник відповідає в повній мірі кваліфікаційним критеріям, встановленим цією тендерною документацією, та з наданням відповідного документального підтвердження згідно цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції. Зазначена в цій частині інформації у будь-якому випадку надається учасником у складі тендерної пропозиції у випадку залучення субпідрядника (субпідрядників) згідно п. 2.2.2. вказаного розділу, та щодо кожного з таких субпідрядників. 2.3. Згідно п. 1.8. розділу 3 тендерної документації умови оплати виконаних робіт визначено згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації. Сплата підряднику авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів не передбачається, отже учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, що підтверджує згоду такого учасника виконувати роботи згідно предмету закупівлі без отримання відповідного авансу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити передбачену тендерною документацією інформацію щодо працівника Бень С.В. (ПІБ, посаду, досвід роботи працівника); - документи та інформацію, що передбачені згідно ч. 17 розділу 2 тендерної документації та п. 1.8. розділу 3 тендерної документації; - копії додатків до аналогічного договору підряду №05/05/20 від 12.05.2020 р., що передбачені як його невід’ємні частини згідно п. 12 1. вказаного договору; - копію 2-ї сторінки довідки форми КБ-3 за серпень 2020р.; - копію сторінки №8 акту форми КБ2-в №3 за серпень 2020р.; - копії документів форми КБ-3 та КБ-2в за червень-липень 2020 р.. що повинні бути оформлені належним чином сторонами, а саме містити інформацію щодо реквізитів договору та дат їх складення. В той же час, на виконання цієї вимоги учасник має право на власний розсуд надати документальне підтвердження виконання іншого аналогічного договору, при цьому таке документальне підтвердження в усіх відношеннях за змістом, формою та обсягом повинне відповідати вимогам тендерної документації. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Надані учасником документи та інформація згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.