Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 439 324,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 84 393,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 24014538 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мельник Анатолій Григорович |
| Телефон: | 380542700479 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область,Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Пунктом 1 розділу 1 перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації визначено мінімальний перелік та кількість основного обладнання та матеріально-технічної бази згідно відомості обсягів робіт, необхідні для виконання робіт: - машина для улаштування поверхневих обробок – 1 од. На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку від 24.07.2023 р. № 715/1 про наявність техніки , в якій зазначена машина для поверхневої обробки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про наявність техніки відповідно до визначеного мінімального переліку основного обладнання. 2. Пунктом 3 розділу 1 перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації визначено що у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) договору(ів) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження Замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт. На виконання вказаної вимоги Учасник надав копію листа № 02/ 793 від 16.06.2020 р. про залучення Генеральним підрядником субпідрядника по договору субпідряду № СП1 -1 ПСДД від 11 червня 2020 р. , про що вказано в листі № 715/3 від 24.07.2023 р. Тобто в датах документів існує невідповідність у послідовності дій. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ на підставі якого укладений договір субпідряду. 3. Пунктом 6 розділу 4 Інші інформація та документи (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник надає Довідку у довільній формі про дотримання Учасником заходів із захисту довкілля при наданні послуг. На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку від 24.07.2022 р. № 715/8 про дотримання заходів із захисту довкілля, в якій зазначив невірну назву замовника торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Замовнику СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ у строк, визначений Особливостями, Довідку у довільній формі про дотримання заходів із захисту довкілля при наданні послуг з вірною назвою замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.