Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб ЗДО №46 та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на Поточний ремонт прорізів ЗДО №46 по вул. В.Сосюри, 1А в м. Чернівці за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи розроблений на підставі: завдання замовника на проєктування; технічного обстеження прорізів ЗДО №46 по вул. В.Сосюри, 1А в м. Чернівці за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи. Передбачено виконання поточного ремонту в повному обсязі, а саме: заміна віконних та дверних конструкцій. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 за робочим проектом «Поточний ремонт прорізів ЗДО №46 по вул. В.Сосюри, 1А в м. Чернівці за кодом ДК 021:2015 - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи» та бюджетного призначення на 2023 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 011 490,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 057,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №46 "Сонечко" Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21430408 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Кучерява |
| Телефон: | +380966237282 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Сосюри Володимира, 1-а |
6 |
ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1) На виконання вимог Розділу 3 Тендерної документації та пп.6 п.2 Додатку 2 Учасником надано проектно-кошторисну документацію, що не в повній мірі відповідає погодженому Учасником технічному завданню, а саме: - Учасником вказано Шпаклівка стартова 456,008 кг, проте технічним завданням вимагалося 275 кг - Учасником вказано Папір шліфувальний 0,80448 м2, проте технічним завданням вимагалося 1,10616 м2 - Учасником не вказано Шпаклівка клейова 0,005028 т ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Учасник повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції скореговану проектно-кошторисну документацію, що відповідає погодженому Учасником Технічному завданню згідно Додатку 1 до тендерної документації на суму початкової тендерної пропозиції (1 410 092,35 грн.) для подальшого коригування за результатами аукціону, а саме: - Замінити Шпаклівка стартова 456,008 кг на 275 кг - Замінити Папір шліфувальний 0,80448 м2 на 1,10616 м2 - Включити Шпаклівка клейова 0,005028 т
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.