Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 618 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 090,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Стрижавської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43944194 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Оксана Андріївна |
| Телефон: | +380934116457 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23210, Україна, Вінницька область,Стрижавка, вул.40-річчя Перемоги буд.7 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 21 липня 2023 р. № 2 смт.Стрижавка Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2023 №1 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Гагаріна, Вишнева, Яблунева с.Мізяківські Хутори Вінницький район, Вінницька область, за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-11-011490-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: ФОП "ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в поданих документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: « Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей): Пункт 5 розділу 3 Тендерної документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗАМОВНИКА серед яких: - Копія виконаного аналогічного договору (договорів) надання послуг з поточного/середнього/поточного дрібного ремонту автомобільних доріг вулиць, під час яких фактично надавалися послуги з поточного дрібного (ямкового) ремонту дорожнього покриття; - Копії актів наданих послуг до договору (Обсяг виконаних учасником робіт за аналогічним договором (-ами) повинен бути не менший ніж 100% від загального обсягу робіт, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації). Учасником у складі Тендерної пропозиції надано документи: "11. Поточний ремонт Літинська СР вул. Б.Хмельницького 8 + Акти.pdf", "12. Поточний ремонт Літинська СР вул. Б.Хмельницького 10 + Акти.pdf", "13. Поточний ремонт дор. покриття вул. Складська 10 м. Вінниця + Акти.pdf", які не підтверджують обсяг виконаних Учасником робіт за аналогічними договорами на 100% від загального обсягу робіт, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації повинен надати підтвердження: - Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування - Перевезення сміття - Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених порушень): Обсяг виконаних учасником робіт за аналогічним договором (-ами) не менший ніж 100% від загального обсягу робіт, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей) ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ФОП "ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ФОП "ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ Уповноважена особа ______________________ (найменування замовника) ________________ (підпис) _Оксана КОВАЛЬЧУК_ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
В додатку 2 інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -помилки у технічному завданню.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2023, 00:02
Період оскарження:
з 07-08-2023, 16:12 по 18-08-2023, 00:00
Документи: