Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 25-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 216 726,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 167,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Линовицька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04412455 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka// |
| Контактна особа: | Ігор Вихор |
| Телефон: | +380669877115 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 17584, Україна, Чернігівська область,Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
7 |
Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик. Також Учасником надаються: - сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - висновки СЕС на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, віконні блоки; - протоколи випробувань ПВХ профілю, віконного блоку, склопакет, фурнітуру. Разом з тим, ТОВ "ФДС БУД" надано гарантійний лист у довільній формі, проте не зазначено технічних характеристик запропонованої продукції. Також, ТОВ "ФДС БУД" не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на профіль, висновок СЕС на профіль, протокол випробувань склопакету. На підставі викладеного, для прийняття рішення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ФДС БУД", учаснику необхідно надати гарантійний лист в довільній формі, в якому зазначено щодо відповідності віконних блоків Державним будівельним нормам, із зазначенням технічних характеристик, та надати сертифікати відповідності на профіль, висновок СЕС на профіль, протокол випробувань склопакету.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закінчення строків визначених тендерною документацією виконання робіт з поточного ремонту, виконання яких передбачалось провести під час літніх канікул до 31.08.2023. Разом з тим, з об’єктивних причин (проходження ряду процедур оскарження), кваліфікацію учасників закупівлі не було завершено шляхом укладення договору до 31.08.2023, тому закупівля підлягає відміні у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-09-2023, 00:01
Період оскарження:
з 04-09-2023, 09:03 по 15-09-2023, 00:00
Документи: