Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 091 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 455,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 23312469 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мазорук Володимир Васильович |
| Телефон: | +380382630103 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Героїв Чорнобиля 1/2 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Додаток 1 розділу І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" п.3 зазначена вимога: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. У складі тендерної пропозиції Додаток 2 зазначена вимога: Довідка у довільній формі і підтверджуючі документи (копія технічного паспорту або договір оренди та копія діючого висновку про проходження технічного огляду на підіймальне обладнання) про наявність автокрана або навантажувача телескопічного, для виконання вантажно-розвантажувальних робіт та подачі металопластикових виробів на висоту четвертого поверху – не менше одного авто. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано або не надано в повному обсязі: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідно до Додаток 1 розділу І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" п.3: Замовником встановлено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015:45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій. Учасником на виконання даної вимоги надана довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії договорів з листом-відгуком, але предмет закупівлі за кодом ДК021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація». 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі відповідно до Додаток 2: Учасник на виконання даної вимоги надав Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01377-01388-22 в свою чергу Замовник такої вимоги не виставляв. В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник зазначає що підставою для користування автокраном є договір про надання послуг, поряд з тим Учасник не надав договір оренди та копію діючого висновку про проходження технічного огляду на підіймальне обладнання. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за предметом закупівлі відповідно до тендерної документації. 2. Договір оренди та копія діючого висновку про проходження технічного огляду на підіймальне обладнання автокрану.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.