Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 138 333,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 691,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Лой Людмила Григорівна |
| Телефон: | 380677971798 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "ВАРХОЛЯК ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - у довідці довільної форми, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з поточного ремонту, які мають необхідні знання та досвід, чітко не зазначено форму працевлаштування - за трудовим договором або за контрактом; - відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником (співвиконавцем/cубпідрядником) та працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 2.1, а саме: копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) або накази про прийняття на роботу таких осіб. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п.1. Додатку 4 до ТД Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 до тендерної документації та п.2.1-2.2 Додатку 1 до ТД (Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку довільної форми, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з поточного ремонту, які мають необхідні знання та досвід - не менше 3 осіб із зазначенням у такій довідці інформації про: - прізвища та ім’я, - посади, - форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом), - кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. – копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця/субпідрядника)) або накази про прийняття на роботу таких осіб (подається згідно п. 2.1) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.