Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 7 244 922,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 72 449,22 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03365854 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Ланюк |
Телефон: | +380532561938 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У замовника відсутня подальша потреба в закупівлі даних послуг на підставі змін обсягів закупівлі та зміни очікуваної вартості, що призводить до наслідків у вигляді затвердження нового річного плану та оголошенням закупівлі на існуючу потребу замовника.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-08-2023, 00:02
Період оскарження:
з 11-08-2023, 09:04 по 22-08-2023, 00:00
Документи: