Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 396 263,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 962,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
| ЄДРПОУ: | 05503705 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Олександр |
| Телефон: | 380674849339 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18028, Україна, Черкаська область,Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
2 |
ВСТАНОВИВ: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "КУЗИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", 2205000331 процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічною специфікацією, що повинна складатись з документів, визначених частиною 6 цього Розділу; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме документом страхової гарантії оформленої згідно вимог тендерної документації; - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; - іншою інформацією, визначеною згідно цієї документації. Відповідно до п. 1.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. При перевірці на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що підпис (файл - sign.p7s) не відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», а саме не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи, що є невідповідностю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1.6. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі, про службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку про уповноважену особу, проте не зазначив у ній уповноваженої особи учасником саме представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п. 5.6.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме довідка, що містить інформацію про наявність в учасника основних засобів (обладнання, машин, механізмів тощо) у вигляді таблиці, в якій зазначається: модель та марка автотранспортних засобів (в кількості не менше 2 одиниць), якими будуть доставлені матеріали, необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі; назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.); стан (нові, справні тощо); власні, орендуються (у кого). Зазначений у довідці автотранспорт, повинен бути обладнаний для перевезення будівельних матеріалів, інших матеріалів, що будуть використані при виконанні робіт та сміття після закінчення будівельно-монтажних робіт. Якщо автотранспортні засоби, обладнання, машини, механізми, устаткування учасник використовує згідно договору оренди (договору перевезення вантажу, тощо), додатково у складі пропозиції подаються завірені згідно чинного законодавства копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність основних засобів (обладнання, машин, механізмів тощо), де зазначив, що транспортні засоби орендуються у ФОП Савранський Г. А., а договори оренди транспортних засобів надав з ФОП Павліченком А.О., що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з іншою інформацією, визначеною згідно цієї документації. Відповідно до п. 2.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) шляхом списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього Розділу; документом, що підтверджує забезпечення гарантії – випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який відповідно накладений на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції, копію договору відповідно до якого надається гарантія. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копію договору відповідно до якого надається гарантія, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. УХВАЛИВ: 1. Надати Учаснику (ФОП "КУЗИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", 2205000331) можливість усунути наступні невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - накласти кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів та або всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажити в електронну систему закупівель з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів або всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажити в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). - інформацію у вигляді довідки довільної форми про службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. - довідку про наявність основних засобів (обладнання, машин, механізмів тощо) в якій зазначити Орендодавця відповідно до Договору № 06/03-23 оренди транспортних засобів від 06.03.2023 р. або Договір оренди транспортних засобів з Орендодавцем ФОП Савранський Г. А. - копію договору відповідно до якого надається гарантія.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.