Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Під кількістю "1 робота" слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
ID закупівлі: 7895146daf8944ab896f10493cb3c325
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 24 902 703,60 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 124 513,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
Замовник: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04369699 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Петро Чобіт |
Телефон: | +380322271695 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 3.1. Розділу 3 Тендерної документації: Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії. - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. На вимогу п. 2 Розділу №2 Додатку №1 до Тендерної документації Наявність робітників та ІТР підтверджується: сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Учасником надано штатний розпис однак не скановану з оригіналу копію, а документ складений в форматі Excel, не завірений відповідно до вимог Тендерної документації. Згідно вимог Розділу№1 Додатку №1 до Тендерної документації Учасники повинні надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Форми Таблиці А. 4 колонка таблиці містить вимогу щодо зазначення Виробник/ марка та термін експлуатації (років). Учасником в наданій ним Таблиці не зазначено термін експлуатації (років) щодо всіх позицій зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно вимог Розділу№1 Додатку №1 до Тендерної документації Учасники повинні надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Форми Таблиці А. В наданій учасником такій довідці зазначено про наявність Ескаватора гусеничного JCB JS 130 LC залученого на підставі договору про надання послуг. Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту тощо, то подаються копії технічних паспортів/свідоцтв по реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). В Наданому учасником договорі про надання послуг №121/04 від 12 квітня 2021 року не має зазначено вище вказаного Ескаватора гусеничного JCB JS 130 LC. Відтак, учасником не надано копії договорів (з усіма додатками) надання послуг, тощо на Ескаватор гусеничний JCB JS 130 LC 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.. - Надати дозаповнену згідно вимог Розділу№1 Додатку №1 до Тендерної документації Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - Надати копію договору (з усіма додатками) надання послуг на Ескаватор гусеничний JCB JS 130 LC. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.