Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 015 774,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 078,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
| Телефон: | +025595585 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56 |
1 |
ПРОТОКОЛ №11/07/23-01ВТ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ с. Визирка 11 липня 2023 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, щодо закупівлі: Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: "Ремонт вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, а саме: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. 51 Перекопської дивізії від №61 - 105 с. Визирка Одеський район Одеська область" код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-28-012093-a Учасник закупівлі: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ", код за ЄДРПОУ 40023552 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. П.1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено надання Учасником наступного документу: «Повного Витягу щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен бути виданий в поточному році (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». 2. П.1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено надання Учасником наступної інформації: «Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору». 3. П.4 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформаційної моделі формату IMD (або еквівалент). 4. П.1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено надання Учасником наступного документу: «Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях»». 5. П.2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником Довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників/робітників відповідної кваліфікації, з наданням підтверджуючих документів. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: по першому пункту: відповідного документу/інформації не надано. по другому пункту: відповідного документу/інформації не надано. по третьому пункту: відповідного документу/інформації не надано. по четвертому пункту: наказ «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», що не містить особистого підпису уповноваженого працівника. по п’ятому пункту: довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників/робітників відповідної кваліфікації, з наданням наказів про прийняття на роботу. Виходячи з аналізу наданої інформації, існує розбіжність стосовно досвіду роботи на займаній посаді Строкіна С.В. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Повний Витяг щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен бути виданий в поточному році. Гарантійний лист/гарантійне зобов’язання, тощо стосовно наступної вимоги тендерної документації: «Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору». Інформаційну модель формату IMD (або еквівалент). Наказ «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях» з особистим підписом уповноваженого працівника. Довідку про наявність у учасника працівників/робітників відповідної кваліфікації з приведенням у відповідність інформації стосовно досвіду роботи на займаній посаді Строкіна С.В. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.