Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 068 233,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 35 341,17 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 43187500 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Шпортило |
Телефон: | +380485596100 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67541, Україна, Одеська область,Одеський район, село Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
1 |
Відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області Протокол «07» липня 2023 року № 133 с. Першотравневе Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГЕОБУДТРАНС", код за ЄДРПОУ 41745297, (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Капітальний ремонт підвалу Кордонської гімназії (захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття)) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Кордон, вул. Шкільна, 3, 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-06-16-013765-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. П.1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено надання Учасником наступного документу: «Відомості ЄДРПОУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) датовані не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua.» 2. П.1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачено надання Учасником наступного документу: «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; статус платника податку; два контактні засоби зв’язку для виконання договору; E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.); інформацію про те, чи використовує або не використовує учасник у своїй діяльності печатку із зазначенням дати складання.» 3. П.3 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником скану оригіналу аналогічного договору. 4. П.1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт. До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг) за предметом закупівлі. У довідці має бути зазначено: найменування засобу, механізму, устаткування/обладнання, транспортний засіб; марка, модель; кількість; правові підстави використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомості про технічний стан. У разі використання обладнання та матеріально - технічної бази на праві користування (оренда, лізинг тощо), учасник надає скани оригіналів (або належним чином завірені копії) документів, що підтверджують таке право. Наявність власної матеріально-технічної бази (обладнання, приладів, інструментів тощо) підтверджується наданням: бухгалтерської довідки (виписки) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, про наявність на балансі, та/або договорів купівлі-продажу тощо, та/або видатковими накладними на придбання. Бухгалтерська довідка повинна бути підписана уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства, головним бухгалтером/бухгалтером». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: по першому пункту: відомості ЄДРПОУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) датовані раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua; по другому пункту: інформаційна довідка про Учасника за вих. №380 від 21.06.2023р., що не містить наступних даних: правовий статус. по третьому пункту: скан оригіналу аналогічного договору, що містить не всі сторінки договору. по четвертому пункту: довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази за вих. №414 від 21.06.2023р. та бухгалтерська довідка (виписка) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку за вих. №415 від 21.06.2023р., що мають розбіжності у найменуванні щодо позиції «молоток відбійний». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Відомості ЄДРПОУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) датовані не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua; Довідку про Учасника із уточненням інформації щодо правового статусу. Скан оригіналу аналогічного договору, що містить всі сторінки (в повному обсязі), відповідно до вимог п.3 Додатку № 1 до тендерної документації. Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та бухгалтерську довідку (виписку) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, що містять приведену у відповідність інформацію. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа КЕП Альона ГАЛАТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.